پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولین همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین عمره سال 94-93 سنندج برگزار شد

اولین همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین عمره سال 94-93 سنندج برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان اولین همایش متمرکز آموزشی – توجیهی زائرین عمره گزار شهرستان سنندج روز جمعه 5 دیماه سال جاری در محل سینما بهمن سنندج برگزار شد.

بنا بر این گزارش ، ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول و خیر مقدم به زائرین و حضار ،  در خصوص اهداف همایش متمرکز آموزشی – توجیهی ، درجه بندی هتل های مکه مکرمه و مدینه منوره ، اهمیت انعقاد قرارداد بین کارگزار و زائرین مزایای سامانه فاخر و غیره ... مطالبی مطرح کردند.

مدیر حج و زیارت کردستان اضافه کرد با توجه به استقبال بالای زائرین دارای اولویت در سطح استان در تلاش هستیم با موافقت سازمان محترم حج و زیارت تعداد کاروان های عمره مفرده مرحله دوم سال 94-1393 در حد قابل توجهی افزایش یابد. همچنین ناظمی جلال از تغییر ایستگاه پروازی عمره مفرده از کرمانشاه به همدان خبر داد و گفت : پرواز های عمره مفرده از این پس از ایستگاه پروازی همدان انجام خواهد شد و تنها تعدادی از پرواز ها که بصورت فوق العاده می باشد از ایستگاه پروازی تهران خواهد بود.

سخنران بعدی همایش قوی بنیه مدرس درس امنیت در سفر سازمان حج و زیارت بود که توصیه های لازم و مطالبی در خصوص امنیت در سفر های زیارتی و قوانین و مقررات  حاکم بر کشور عربستان مطالب و توصیه های لازم را مطرح کردند.

در ادامه برنامه کارشناسان آموزش ، بهداشت ، احکام و مناسک و مبارزه با مواد مخدر بصورت پرسش و پاسخ به سئوالات زائرین در خصوص مسایل مربوطه پاسخ دادند.

در پایان برنامه تعدادی از زائرین به صورت نمادین اعمال طواف را بجا آوردند.

ضمناً در این همایش زائرین  3 کاروان از شرکت ها و دفاتر خدمات زیارتی (سرزمین وحی ، سانان تور ، و حرمین ) شهرستان سنندج حضور داشتند.

 

                                                                          روابط عمومی مدیریت حج وز یارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.