پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش معتمرین عمره 94-93 شهرستان درمیان برگزار گردید.

همایش معتمرین عمره 94-93 شهرستان درمیان برگزار گردید.

همایش زائرین اعزامی عمره 94-93 شهرستان درمیان ساعت 9 صبح روز دوشنبه 93/10/08 درمحل مسجدجامع اهل سنت اسدیه با حضور ابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت استان و حجه الاسلام اوحدی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج وزیارت استان و بشیری زاده فرماندار شهرستان و مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان  درمیان و جمعی از کارگزاران وزائرین برگزار گردید.

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته وحدت ، حضور زائرین تشیع و تسنن را دراین همایش بیانگر وحدت واقعی دانست وطی سخنانی بر رعایت قوانین کشور عربستان توسط زائرین تأکید نمود و افزود زائرین در سفرهای زیارتی بدنبال چیزی باشند که در هیچ جای دنیا نظیرش پیدا نمی شود نه اینکه بدنبال چیزهایی مانند بازارگردی باشند که در همه جای دنیا وجود دارد. وی همچنین با ابراز خرسندی از آمار بالای زائرین و مشتاقان سفر معنوی عمره بیان کرد :خراسان جنوبی در بین استانهای کشور، رتبه سوم را در خصوص فراوانی زائرین دارد.

در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین اوحدی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان مطالب مبسوطی درخصوص خدمات متمایز بعثه و سازمان حج و زیارت به زائرین عنوان کرد و از زائرین خواست  از فرصت طلایی ایجاد شده بهره مناسب ببرید.

سخنران دیگر جلسه مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت درمیان ضمن خیرمقدم به مسئولین و زائرین حاضر در همایش ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائرین عمره و حج را توسط سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری را زبانزد و نمونه دانست و افزود: این خدمات به اعتراف سایر زائرین کشورهای اسلامی در کاروانهای هیچ کشوری وجود ندارد.

در پایان جلسه مولوی حسینی بصورت نمادین برای زائرین مناسک عمره را اجرا و تذکرات لازم را بیان نمود.

 

                                                                                                     روابط عمومی حج وزیارت خراسان جنوبی

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.