پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائران عمره خراسان جنوبی روز سه شنبه همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بیرجند برگزار شد

همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائران عمره خراسان جنوبی روز سه شنبه همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بیرجند برگزار شد

همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائران عمره خراسان جنوبی روز سه شنبه همزمان با سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بیرجند برگزار شد.

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی، در این مراسم گفت: زائران ما به عنوان سفیران ایرانی به کشورهای زیارتی سفر می کنند لذا باید در رفتار و کردار خود در آنجا دقت زیادی داشته باشند.

 نوفرستی افزود: امروز با پیشرفت ها و موفقیت هایی که کشور ما در زمینه های مختلف بدست آورده، در دنیا با اقتدار و عظمت می درخشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کنیم اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز جامعه ما مرهون خون شهداست.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: مردم در پیروزی انقلاب، نقش برجسته و مهمی داشته اند و باید برای برگزاری برنامه های باشکوه دهه فجر آنان را محور برنامه ها قرار دهیم.

 مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعزام زائران عمره مفرده استان به سرزمین وحی از 16 بهمن ماه جاری آغاز می شود گفت: طی مرحله نخست سه هزار زائر از این استان به عمره مفرده مشرف می شوند.

 نوفرستی افزود: سال گذشته شش هزار و 700 زائر از خراسان جنوبی به عمره مفرده اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 9500 نفر از این استان به عتبات عالیات سفر کردند یادآور شد: در سال گذشته نیز زائران اعزام شده به عتبات عالیات از این استان 16 هزار نفر بوده است.

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.