پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حكم نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت؛

معاون جديد توسعه مديريت و منابع بعثه‌‌ منصوب شد

معاون جديد توسعه مديريت و منابع بعثه‌‌ منصوب شد

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني در حكمي حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر سيد طه مرقاتي را به سمت معاون توسعه مديريت و منابع حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت منصوب كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت از سایت حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در حكمي معاون جديد توسعه مديريت و منابع حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت را منصوب كرد.

سرپرست حجاج ايراني در حكمي به حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر سيد طه مرقاتي آورده است: «هم اكنون كه جناب آقاي دكتر حشمت الله قنبري همداني تصميم گرفته اند كه در نهادي ديگر خدمت نمايند، ضمن تشكر و قدرداني از تلاش‌هاي خالصانه و موثر ايشان در دوران تصدي مسئوليت در بعثه مقام معظم رهبري، بدينوسيله جنابعالي را كه بحمداللّه از شايستگي‌هاي علمي، اخلاقي و مديريتي و سوابق روشن و ارزشمند ي در مسئوليت‌هاي مختلف برخوردار مي‌باشيد به سمت معاونت توسعه مديريت و منابع حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت منصوب مي‌نمايم.

در بخش ديگري از اين حكم تصريح شده است: اميد است با بكار گيري همه توان و بهره گيري از همكاران محترم در آن معاونت و نيز ديگرنيرو‌هاي متدين، خلاق و كارآمد تمامي تلاش و كوشش خود را در جهت تحقق اهداف مورد نظر ووظايف محوله بكار گيريد. از خداوند متعال توفيق روز افزونتان را در تحقق موارد فوق مسئلت دارم.»

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.