پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور مدیر حج و زیارت استان کردستان در فرودگاه همدان برای بدرقه زائرین عمره مفرده

حضور مدیر حج و زیارت استان کردستان در فرودگاه همدان برای بدرقه زائرین عمره مفرده

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان بعد از ظهر روز یکشنبه چهاردهم دیماه در جمع زائرین عمره مفرده شرکت های خدمات زیارتی حرمین کردستان و شریعت بیجار در فرودگاه همدان حضور یافت و از نزدیک در جریان امورات فرودگاهی زائرین قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این یک کاروان استان کردستان در تاریخ 4 دیماه بصورت مشترک با کاروانی از استان همدان به مقصد فرودگاه جده اعزام شدند و اولین پرواز مستقل استان کردستان روز یکشنبه مورخ 14/10/93 راس ساعت 19:30 از فرودگاه همدان به مقصد فرودگاه جده صورت گرفت .

مدیر حج و زیارت کردستان در جمع صمیمی زائرین در خصوص تلاش های صورت گرفته برای برقراری پرواز های عمره از ایستگاه پروازی همدان ، از مسئولین سازمان حج و زیارت ، مدیریت حج و زیارت استان همدان ، مدیریت و پرسنل فرودگاه همدان و سایر مسئولین استانهای همدان و کردستان تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است پرواز های عمره مفرده استان کردستان در سنوات گذشته از ایستگاه پروازی کرمانشاه انجام می شد که با توجه به بعد مسافت برای شهرستان های سقز ، بانه ، بیجار ، قروه و ... و همچنین بروزپاره ای مشکلات زیر ساختی  در آن فرودگاه به استان همدان منتقل شد.

                                                                          روابط عمومی مدیریت حج وز یارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.