پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام مشمولین تشرف به حج 94 / نام نویسی در کاروان های حج از سوم بهمن ماه

اعلام مشمولین تشرف به حج 94 / نام نویسی در کاروان های حج از سوم بهمن ماه

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 17 ربیع الاول در تقویم کاری این سازمان به عنوان زمان فراخوان مشمولین تشرف به حج ثبت شده است، گفت: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع ثبت‌نامی تا 15 اسفند 84 سال آینده به حج اعزام می شوند.

'سعید اوحدی' پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در دومین روز هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس وعده ای که در گذشته داده بودیم، اطلاعیه فراخوان مشمولان تشرف به حج تمتع سال 94، جمعه این هفته 17 ربیع‌الاول همزمان با میلاد با سعادت حضرت سید المرسلین(ص) و امام جعفر صادق(ع) صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در تقویم کاری سازمان حج و زیارت به عنوان زمان فراخوان مشمولین تشرف به حج هر سال مصوب شده است، افزود:  ثبت نام از مشمولین اعزام به حج تمتع بر اساس استان محل سکونت زائران از روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: زائران حج تمتع 94 برای نام نویسی در کاروان ها علاوه بر امکان مراجعه حضوری به کاروانهای حج، می توانند با مراجعه به سامانه www.haj94.haj.ir  نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان مورد نظر اقدام نمایند.

مهندس اوحدی در خصوص مشمولین تشرف به حج 94 گفت: افرادی که تا 15 اسفندماه سال 84  برای اعزام به حج در بانک ها سپرده گذاری کرده اند، به حج اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزام حج 94 همانند سهمیه حج امسال است، ابراز داشت: امیدواریم بر اساس وعده وزارت حج عربستان، سهمیه حج در سال‌های آتی افزایش یابد.

مهندس اوحدی گفت: امسال نیز سازمان حج و زیارت تلاش می کند تا برای رفاه حال زائران هزینه های حج تمتع را در دو قسط دریافت کند طوری که متقاضیان یک قسط را در بهمن و قسط دوم را در اردیبهشت ماه سال 94 پرداخت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه گذرنامه متقاضیان اعزام به حج  بایستی تا پایان سال 94 اعتبار داشته باشد، به زائران توصیه کرد:  مشمولان تشرف به حج 94 که فاقد گذرنامه بوده و یا گذرنامه آنان از اعتبار کافی برخوردار نیست، در فرصت مناسب نسبت به تهیه گذرنامه بصورت انفرادی اقدام نمایند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.