پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاري همایش متمرکز زائرین عتبات عاليات درالبرز

برگزاري همایش متمرکز زائرین عتبات عاليات درالبرز
به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان البرز همایش سراسري و متمركز زائرین عتبات عالیات استان البرز درسال جاری در عصـــر روز چهارشنــبه مـــورخ 18/10/93درمحل سالن آمفي تئاتر اداره حج و زيارت استان برگزار شد.

 ابوطالب شفیعیان مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان دراین همایش ،بیان داشت: شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان با همکاری مدیریت حج وزیارت استان البرز هر هفته یک جلسه همايش متمرکز با هدف آشنایی زائرین با اماکن زیارتی عراق و ارائه نکات حائز اهمیت این سفر ونیز تشریح آخرین دستورالعملهای مربوطه را برگزار می نماید.

وی درادامه شرح وظایف وفعالیتهای شرکت شمسا را بیان  وموارد ونکاتی که زائرین می بایست درطول سفر رعایت نمایند رامتذکر شد وگفت:رعایت کامل اخلاق وآداب ورفتار اسلامی ونظم وانضباط در تمامی مراحل سفر توصیه می شود.

وی خاطر نشان کرد: زائرین عتبات عالیات می بایست وقت شناس باشند چون زمان محدود است وبا استفاده مناسب از وقت وحضور به موقع دربرنامه های سفر حقوق دیگر زائرین را رعایت نمایند

شفیعیان از زائرین خواست با ارائه پیشنهادات وانتقادات خود درقالب فرمهای نظر سنجی خادمین زوار را در ارائه خدمات مطلوبتر یاری نمایند. درپایان هریک از گروههای اعزامی بصورت جداگانه جهت آشنایی با مدیر وروحانی کاروان ونیزجهت فراگیری بیشترمسائل ونکات ضروری سفر عتبات عالیات جلساتی جداگانه تشکیل دادند.

سید مرتضی حسینی مدیرحج وزیارت استان البرز ضمن بیان اهداف و اهمیت برگزاری همایشهای عتبات عاليات ، اظهار داشت: برای هرسفری آمادگی لازم است طبیعتاً برای اين سفر معنوي و زيارت قبور ائمه معصومين(ع)آمادگی ویژه ای لازم است ، در راستای آمادگی شما زائرین برای این سفر معنوی یک جلسه همایش استانی برای آشنایی با مقررات وامنیت در سفر برگزار می گردد.

وي افزود:از موارد مهمي که زائرین می بایست رعایت کنند ، پوشش وحجاب زائرین بوده كه بسیار مورد تأکید است وبحمدالله در استان البرز زائرین دارای حجاب برتر هستند وتوصیه می شود خانم ها در این سفر از چادر که حجاب برتر هست استفاده کنند .وی در ادامه نکات مهم وضروری که زائرین می بایست رعایت کنند را بیان داشت.

حسيني در پايان افزود:شما بزرگواران نمايندگان جمهوري اسلامي ايران و الگويي براي ديگر زائرين خواهيد بود لذااین فرصت را قدر بدانید وقدردانی آن لازمه اش این است که کاری کنیم تا خدای تبارک و تعالی و ادمه اطهار(ع) را از خود راضی نگهداريم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.