پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسؤول ستاد عمره در مدينه منوره خبر داد؛

استفاده از بهترين محصولات براي پخت غذاي عمره‌گزاران

استفاده از بهترين محصولات براي پخت غذاي عمره‌گزاران

مسؤول ستاد عمره در مدينه منوره اظهار داشت: هم‌اينك دو آشپزخانه در مدينه منوره همه روزه با استفاده از بهترين محصولاتي كه در بازار ايران و عربستان تهيه شده اقدام به پخت غذا مي‌كنند كه توسط خودروهاي ويژه حمل غذا به اقامتگاه‌هاي زائران منتقل مي‌شود،تا زائران عزيز از بهترين امكانات استفاده كنند.

مهدي حضوري مسؤول ستاد عمره مدينه منوره، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج گفت: ستاد عمليات عمره در مدينه منوره، وظايفي داردكه بايد به نحو احسن وظايف محوله را طبق برنامه تعيين شده انجام دهد تا موجبات رفاه عمره گزاراني كه ازايران عازم سرزمين وحي مي‌شوند را بوجود آورند.

وي در ادامه با اشاره به خدمات اين ستاد اظهار داشت: ستاد داراي بخش‌هاي مختلف براي خدمت رساني به زائران را عهده دار است كه شامل خدمات در بخشهاي اسكان، تغذيه و حمل و نقل زائران در مدينه منوره مي‌شود.

مسؤول ستاد عمره در مدينه منوره افزود: همچنين ستاد خدماتي همچون امداد رساني به بيماران، افراد مفقودي و زائراني كه در حرمين شريفين دستگير مي‌شوند دارد و دراين موضوع كاري ستاد وارد عمل شده و عمليات اداري واقدامات لازم را جهت سهولت امور زائران انجام مي‌دهند.

وي در ادامه تصريح كرد: ستاد داراي دو آشپزخانه مجهز در مدينه منوره است و سعي كرده در اين بخش دقت نظر بالاي داشته باشد به همين جهت به طور دائم با دقت از نظر بهداشتي و كيفيت پخت كاملا آشپرخانه‌ها از طرف دست اندر كاران ستادعمره نظارت مي‌شود.

وي افزود: دو آشپزخانه در مدينه منوره همه روزه با استفاده از بهترين محصولاتي كه در بازار ايران و عربستان تهيه شده اقدام به پخت غذا مي‌كنند كه توسط خودروهاي ويژه حمل غذا به هتلهاي محل اسكان زائرين منتقل و قابل استفاده است.

حضوري با بيان اينكه ستاد نمايندگي سازمان حج در مدينه منوره، پيش از ورود زائرين به سرزمين وحي در مدينه منوره اقدام به اجاره هتل كرده است گفت: در مدينه منوره هتلها را به دومنطقه در شهرتقسيم كرده‌ايم و ۳۲هتل اجاره اي را براي اين منظور در اختيار داريم و زائرين را در اين محلها براي اقامت جانمايي مي‌كنيم.

وي افزود: روزانه بيش از چهار هزار زائر از مبادي خروجي ايران وارد فرودگاههاي مدينه منوره و جده مي‌شوند و درهتلهاي كه از قبل پيش ببيني شده اسكان مي‌يابند.

حضوري گفت: در دو منطقه كه هتلها قرار دارند هر منطقه از سوي ستاد مسؤول ي دارد با هماهنگي لازم با مسؤول ين در اسكان، حمل ونقل و تداركات و ساير خدمات رساني به زائرين حاضر در هتلها فعال هستند.

مسؤول ستاد عمره در مدینه منوره با بيان اينكه مجموعه ستاد مستقر در مدينه منوره طبق برنامه‌هاي بلند مدت و روزانه خود فعاليت مي‌كند، گفت: در بخش حمل و نقل ستاد حضوري فعال دارد و از زماني كه زائرين وارد سرزمين وحي مي‌شوند با خودروهاي در اختيار ستاد به محلهاي اقامتشان هدايت مي‌شوند و براي زيارت دوره، ديدار از مسجد قبا و در نهايت با انتقال به مسجد شجره و مكه مكرمه دوره حضور زائرين در مدينه مي‌يابد. 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.