پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری نمایشگاه عکس حج توسط یکی از زائرین حج تمتع استان کردستان

برگزاری نمایشگاه عکس حج توسط یکی از زائرین حج تمتع استان کردستان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان یکی از زائرین خوش ذوق حج تمتع استان اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس حج در محل سینما بهمن سنندج نموده است.

بنا براین گزارش ارسلان ازهاری از زائرین استان کردستان با عنایت به علاقه و توانمندی خود در ارتباط با عکاسی در سفر معنوی حج تمتع از اماکن مقدسه مکه مکرمه و مدینه منوره و برخی مناسک حج تصاویری تهیه نموده و اخیراً با همکاری حوزه هنری استان نمایشگاهی به مناسبت هفته وحدت در محل پردیس سینما بهمن سنندج  بر پا کرده است .

 این نمایشگاه که از تاریخ  14 الی 20 دی ماه در حال برگزاری می باشد  مورد استقبال آحاد مختلف مردم شریف استان خصوصاً کارگزاران زیارتی قرار گرفته است.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مدیر حج و زیارت استان ، تعدای از کارگزاران زیارتی ، مدیران عامل شرکت ها و دفاتر خدمات زیارتی و تعدادی از کارکنان مدیریت حج و زیارت استان کردستان روز سه شنبه مورخ 16/10/93 از ساعت 11 الی 13 به صورت دسته جمعی از این نمایشگاه بازدید  بعمل آوردند.

در پایان این بازدید ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان از زحمات  آقای ازهاری در رابطه با  برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که در راستای ارتقاء کیفیت آموزش زائرین در آینده شاهد گسترش چنین اقدامات فرهنگی معنوی در سطح استان باشیم.                                                                

  روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.