پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه توجیهی مدیران حج 94 – خوزستان

جلسه توجیهی مدیران حج 94 – خوزستان

جلسه توجیهی مدیران حج تمتع سال 1394 استان خوزستان در مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان جلسه توجيهي و هماهنگي ثبت نام و پذيرش داوطلبين تشرف به حج 94 در دفتر حج و زيارت استان با حضور مدير حج و زيارت استان و مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان برگزار شد.

این جلسه در روز یکشنبه مورخ 93/10/21 با حضور کلیه مدیران حج تمتع سال 1394 جهت توجیه مسائل مربوط به ثبت نام در کاروانها و همچنین اجرای مفاد بخشنامه های حج و زیارت برگزار گردید.

ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت خوزستان در این جلسه ضمن تشكر از كليه مديران و كارگزاران زيارتي در استان در خلق حماسه عظيم خدمت به زايرين اربعين حسيني (ع) گفت اين این حماسه تاج شرفي است براي تمام استان خوزستان. حويزاوي در ادامه با بیان مسائل مهم حج تمتع به نکاتی مهم درباره ثبت نام کاروانها، توجیه بخشنامه های سازمان ، مسائل مالی، انتخاب عوامل و ... اشاره کرد.

وی در این جلسه از کلیه مدیران حج تمتع سال 93 خوزستان خواست که در انتخاب عوامل نهایت دقت را بنمایند تا بتوانند بنحو احسن در خدمت حجاج عزیز و محترم بوده و حجاج را در کلیه مراحل سفر بخصوص در اعمال یاری کنند.

حویزاوی در این جلسه کلیه بخشنامه های سازمان حج و زیارت در ارتباط با موضوع ثبت نام حجاج در کاروان و همچنین دستورالعملهای مربوطه را به مدیران توضیح و توجیه کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري به همكاري تنگاتنگ روحاني و كليه عوامل كاروان در جهت خدمت رساني بهتر و بيشتر به حجاج اشاره كرد و گفت :مدير و روحاني در تمامي مراحل سفر و اعمال در كنار حجاج هستند و حجاج نبايد احساس فاصله اي در اين مورد بنمايند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.