پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

افتتاح بزرگترین بیمارستان با نام زین العابدین امام الساجدین(ع) در کربلای معلی

افتتاح بزرگترین بیمارستان با نام زین العابدین امام الساجدین(ع) در کربلای معلی

رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی از افتتاح بزرگترین ومجهزترین بیمارستان با نام زین العابدین امام الساجدین(ع) در کربلای معلی تا دوماه آینده خبر داد.

به گزارش حج نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر دهنوی درجمع اعضای ستاد جمع‌آوری کمک‌های خیرین و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستانرشتخوار خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از پزشکان ایرانی برای انجام خدمات پزشکی به زائران عتبات عالیات در کشور عراق برای این بیمارستان ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان رضوی مدعی هستند تمام پروژه‌های کاظمین را اجرایی کنند، افزود: تا شهریور ماه 928 جفت درب طلا و یک جفت درب نقرهتحویل حرم امام موسی بن جعفر(ع) و امام جواد (ع) می‌شود.

وی بیان كرد: مشاركت در بازسازی عتبات عالیات و همچنین ساخت درهای حرم مطهر موسی بن جعفر(ع) نشان از ‏عشق و علاقه آحاد مختلف مردم ایلام به ائمه اطهار (ع) بوده است.

مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي ازفعاليت‌هاي اين ستاد گفت:‌ از ابتداي سال جاري تا كنون هزار و 760گرم مسكوكات طلاو 42گرم نقره و همچنين بالغ بر یک ميليارد و100میلیون تومان وجوهات نقدي از سوي خيرين به اين ستاد تحويل شده است.

دهنوی بااشاره به اینکه استان خراسان رضوی در سال جاری بیش ازتعهدات خود برای بازسازی تلاش کرده خاطرنشان کرد: رشد مشارکت مردم برای بازسازی عتبات ‏عالیات در استان خراسان رضوی درسال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصداست.

مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات خراسان رضوي همچنین از افتتاح بزرگترین گنبدحرم امام عسکری (ع) در جهان اسلام با 25 هزار خشت طلا تا دو ماه آینده خبرداد.

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.