پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همزمان با سفر رئیس سازمان حج به ایلام؛

کلنگ هتل بین المللی مهران به زمین زده شد

کلنگ هتل بین المللی مهران به زمین زده شد

در سفر امروز رئیس سازمان حج و زیارت به استان ایلام کلنگ هتل بین المللی مهران به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از ایلام، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) همزمان با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و تیم همراه در استان ایلام، کلنگ پروژه احداث هتل بین المللی مهران در ورودی شهر مهران به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش ، طبق برنامه زمان بندی پروژه هتل بین المللی مهران، فاز نخست هتل بین المللی مهران که بمنظور پذیرایی و خدمات دهی به زائران ایرانی عتبات و همچنین زائران عراقی که به ایران عزیمت می نمایند در مرز مهران احداث خواهد شد، با ظرفیت خدمات دهی به 1600 نفر تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است ساخت هتل و زائر سرا در نقاط مرزی کشور در مسیر عبور زائران عتبات به عنوان یک راهکار در جهت توسعه زیرساخت های خدماتی و راه حلی برای بهبود خدمات دهی به زائران عتبات مورد توجه قرار گرفته است.

مراسم کلنگ زنی هتل بین المللی مهران بعدازظهر امروز با حضور مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، مهندس مروارید استاندار ایلام، حجت الاسلام و المسلمین شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج، حجت الاسلام رحمانی مدیرکل حج و زیارت استان تهران، امیرحسین عبادی مدیر حج و زیارت ایلام و جمعی از مشئولان استان ایلام برگزار شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.