پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

چهارمين همايش سراسري عمره گزاران البرزي برگزار شد

چهارمين همايش سراسري عمره گزاران البرزي برگزار شد

چهارمین همایش سراسري زائرین عمره استان البرز با حضوربیش از 2600 نفر زائر روز جمعه مورخ 26/10/93  درمحل استادیوم انقلاب کرج برگزار شد.

 سید مرتضی حسینی ضمن خیرمقدم وتشکر از حضور باشکوه زائرین دراین همایش ،به بیان اهداف و اهمیت برگزاری همایشهای عمره پرداخت و زائرین عمره گزار را بعنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

مدیر حج وزیارت استان البرز افزود:با عنایت به اینکه عملیات عمره درکشوری همچون عربستان برگزار می شود ، لذا  تعامل با مامورین سعودی و رعایت مقررات ومحدودیت های کشور عربستان ضروری است.

وی افزود: یکی از معضلات این سفر، حمل مواد مخدر به عربستان که یکی از دغدغه های مهم مسئولین نظام می باشد، مقرر شده از اعزام این عده از افراد جلوگیری و توسط نیروی انتظامی در مبادی خروجی محدودیت تشرف انجام شود . وی بیان داشت: پوشش وحجاب زائرین بسیار مورد تأکید است وبحمدالله در استان البرز زائرین دارای حجاب برتر هستند ولیکن توصیه می شود خانم ها در این سفر از چادر که حجاب برتر هست استفاده کنند و در ادامه نکات مهم وضروری که زائرین می بایست رعایت کنند را بیان داشت.

درادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین روحی نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری و از روحانیون کاروانهای حج گفت: این فرصت را قدر بدانید وقدردانی آن لازمه اش این است که در سرزمین وحی کاری کنیم که خدای تبارک تعالی وپیغمبر را از خود راضی کنیم .

 وی درادامه تذکراتی درخصوص انتخاب مرجع تقلید ،خمس ورفع ایراد قرائت نمازبیان نمود ودر پایان جهت آشنایی زائرین با مناسک عملی عمره به کمک تعدادی از زائرین که لباس احرام برتن داشتند اعمال عمره را بصورت نمادین برگزارکردند .


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.