پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

کیفیت اولویت ارائه خدمت به زائران بیت الله الحرام است

کیفیت اولویت ارائه خدمت به زائران بیت الله الحرام است
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: کیفیت ،اولویت ارائه خدمت به زائران خانه خدا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حج نیوز به نقل از مهر ، فرزین معتمدی در جلسه هماهنگی پزشکی زائران عمره مفرده سال جاری و آینده در کرمانشاه اظهار داشت: کیفیت ارائه خدمات به زائران اولویت کاری کادر پزشکی در بیت‌ الله الحرام است.

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: زائرانی که دارای بیماری‌های قلبی، دیابت و فشار خون بالا هستند با مراجعه به پزشکان مورد معالجه قرار گرفته و با کنترل وضعیت تغییرات سطح سلامتی، اعزام می‌شوند.

به گفته وی، زائران همچنین باید برای تزریق واکسن مننژیت و انجام آزمایشات لازم به موقع اقدام کرده که در صورت هر گونه مشکلی فرصت کافی برای درمان داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: با هماهنگی مدیر عامل جمعیت و مدیر حج و زیارت استان مهرهای مخصوصی برای پزشکان معتمد تهیه شده که زائران با داشتن مهر تاییدیه در پرونده پزشکی خود به عمره مفرده اعزام می‌ شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت:پزشکان معتمدی که در کاروان‌های زیارتی بیت‌ الله‌ الحرام فعالیت می‎کنند وظیفه سنگین‌ تری نسبت به سایر پزشکان دارند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین کادر پزشکی در کاروان‌ های زیارتی، گفت: این افراد باید با کنترل احساسات و مهارت کامل خود منطقی ترین روش را برای تأییدیه سلامت زائران برگزینند.





امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.