پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

زائران ايراني بيشترين عمره گزاران در سرزمين وحي هستند

زائران ايراني بيشترين عمره گزاران در سرزمين وحي هستند

مسؤول ستاد عمليات عمره در مدينه منوره گفت: زائران ايراني با ارادتي كه به حضور درمدينه منوره و مكه مكرمه دارند بيشترين عمره گزاران سرزمين وحي هستند و سازمان حج و زيارت با افتتاح ستاد در مدينه منوره و مكه مكرمه تمام امكانات را فراهم ساخته تا بهترين خدمات را در اختيار زائران قرار بدهند.

مهدي حضوري، مسؤول ستاد عمليات عمره در مدينه منوره در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج با بيان اينكه تنها كشوري كه اقدام به سازماندهي و اعزام زائران مي‌كند ايران است، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران علاقمندان به سرزمين وحي را در قالب برنامه اي مدون و سازمان يافته ثبت نام مي‌كند.

وي افزود: در ايران تمامي پروسه‌هاي ثبت نام، تعيين كاروان و اعزام را سازمان حج و زيارت بر عهده دارد و پس از حضور زانران در سرزمين وحي طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بخش بعدي برنامه‌ريزي‌ها در سرزمين وحي به اجرا در مي‌آيد.

آقاي حضوري با اشاره به اينكه سازمان حج و زيارت هدايت تمام برنامه زائران را بر عهده دارد تصريح كرد: سازمان حج و زيارت با افتتاح ستاد در مدينه منوره و مكه مكرمه تمام امكانات را فراهم ساخته تا بهترين خدمات را در اختيار زائران قرار بدهند.

وي در ادامه چنين بيان داشت: اين افتخار را داريم كه جمهوري اسلامي ايران تنها كشوري است كه با سازماندهي و برنامه‌ريزي مناسب بهترين بخش مركزي مدينه منوره را براي اسكان زائران در نظر گرفته است.

اين مقام مسؤول ايراني در مدينه منوره گفت: مسؤولان جمهوري اسلامي ايران اين افتخار را دارند كه توانسته اند با سازماندهي مناسب و برنامه‌هاي از پيش تعيين شده تنها كشوري باشند كه بالاترين خدمات رفاهي را به طور متمركز به زائران ارائه مي‌دهند.

مسؤول ستاد عمليات عمره در مدينه منوره افزود: ايران در بخش تداركات و پشتيباني زائران هم منظم‌ترين سيستم خدمات رساني را در بخش پذيرايي و طبخ غذا داشته به طوري كه زائران ايراني از دو وعده غذاي گرم و صبحانه مناسب بهره مند هستند.

وي درپايان گفت: جمهوري اسلامي ايران در سرزمين وحي بزرگترين ناوگان جابجايي زانر را داراست و مطابق با برنامه‌هاي كه براي زائران تنظيم شده خدمات لجستيكي را ارائه مي‌دهند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.