پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست صمیمانه رئیس سازمان حج و زیارت با انجمن خیرین مدرسه ساز معلولین

نشست صمیمانه رئیس سازمان حج و زیارت با انجمن خیرین مدرسه ساز معلولین

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت د رنشستی صمیمانه با انجمن خیرین مدرسه ساز معلولین ، از بسترهای مناسب برای کمک به زوار کربلا سخن گفت

مهندس سعید اوحدی با اشاره به اینکه دنیا ظاهر و باطنی دارد گفت : کسانیکه فقط به ظاهر دنیا توجه می کنند ، در روز قیامت که "یوم الحسره" و "یوم التغابن " است پشیمان خواهند بود، اما کسانیکه باطن زندگی و نعمات الهی را درک کرده اند ، خداوند هم در دنیا و هم در آخرت برکاتش را برای آنها نازل خواهد کرد .

وی با اشاره به سخن امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت : اگر خداوند به انسان نعمتی را عطا کرد و نسبت به آن نعمت  با تمام وجود شناخت پیدا کرد ، شکر آن نعمت را ادا کرده است و اگر شناخت پیدا نکرد ، کفران نعمت کرده است. خداوند متعال به شما خیرین نیز لطف کرده است که قدر نعمت هایی که خدا به شما عنایت کرده است را با تمام وجود درک کرده اید.

مهندس اوحدی افزود: انسانها به میزان نیتی که دارند از زمان خودشان جلوتر هستند و "نیت المؤمن خیر من عمله" است . نیت پیامبر اکرم (ص) آنقدر بلند بود که تا الان و تا یوم القیامه پابرجاست . امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نیز به به خاطر نیت بلندی که داشتند و دارند از زمان خودشان جلوتر هستند و به واسطه تقوا قدرت فرقان و شناخت حق و باطل را پیدا می کنند که آثار عملکردشان برای همیشه ماندگار خواهد بود . شما خیرین نیز به دلیل نیت بلندی که دارید اززمان جلوتر هستید و قطعا اثرات امور خیریه ای که بر جای گذاشته اید باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:"ظرفیت های حج بزرگ و ناشناخته است و جای کار بسیاری دارد" برخی ظرفیت های حج را بیان کرده و ادامه داد :عتبات عالیات نیز ظرفیت های بزرگ و ناشناخته ای دارد. در اربعین امسال با توجه به میزان اعزام و امکانات موجود هیچ تعبیری نمی توان بکار برد مگر اینکه بگوییم "اعجاز اربعین". ما با توجه به استقبال عجیب زوار اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین نیاز به احداث و تکمیل یکسری امکانات زیرساختی در ایران و عراق داریم که امیدواریم با کمک شما عزیزان بتوانیم گام مؤثری برداریم.

در پایان این جلسه ضمن اعلام آمادگی این انجمن درجهت مشارکت د رامور خیر خدمات رسانی به زائرین اعتاب مقدسه و ابراز خرسندی ا زحضور در این جلسه و ارائه نقطه نظرات ، مقرر گردید  با تشکیل کمیته ای متشکل از اعضای انجمن ، نحوه ورود به این عرصه را بررسی و با تنظیم و امضای تفاهمنامه ای با سازمان حج و زیارت ، اقدامات لازم را در امر خدمت رسانی به زوار اعتاب مقدسه انجام دهند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.