پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایران

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایران

رئیس سازمان حج و زیارت کشور و تیم همراه که به عربستان سفر کرده اند، ظهر امروز با رئیس و اعضای مؤسسه مطوفین حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به مکه مکرمه، مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و تیم همراه در دومین روز از سفر خود به عربستان، ظهر امروز(پنج شنبه) با دکتر طلال قطب رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایران و اعضای این مؤسسه دیدار کردند.

بر اساس این گزارش مهندس اوحدی در این دیدار گفت: در حج سال گذشته و امسال توانستیم به کمک موسسه مطوفین خدمات مطلوبی به حجاج ایرانی ارائه نماییم و خدمات ارائه شده خدماتی ممتاز بوده است.

دکتر طلال قطب در این دیدار گفت: از خدا می خواهیم که به ما توفیق دهد خدمات خوبی به زائران ایرانی در حج ارائه دهیم تا آنان مناسک خود را به آسانی انجام دهند و در حال بررسی علمی هستیم که خدمات بهتری را به حجاج ارائه نماییم.

وی ادامه داد: تیم مؤسسه مطوفین با خدا عهد بسته است که تمام توان خود را برای خدمات دهی به حجاج بکار گیرد و از همکاری با شما برادران ایرانی  خیلی خوشحالیم و امیدواریم با این همکاری خدمات مطلوبی به ضیوف الرحمان ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم سال آینده بعد از موسم حج موفقیت در خدمات رسانی به حجاج را جشن بگیریم.

رئیس موسسه مطوفین حجاج ایران در آخر گفت: این موسسه آمادگی دارد تا بر اساس دستورات وزیر محترم حج عربستان و دولت این کشور در راستای ارائه خدمات به حجاج تلاش لازم و کافی را داشته باشد.

مهدی حمزه ای سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده نیز که در این دیدار حضور داشت، خطاب به رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایرانی گفت: کمک های شما به زوار ایرانی مطلوب بوده است و سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان وکنسولگری ما آمادگی دارد تا شما را در وظیفه خدمات رسانی به حجاج و زائران ایرانی همراهی و یاری نماید.

 

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.