پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فرودگاه بغداد از امروز پذيراي زايران ايراني است

فرودگاه بغداد از  امروز پذيراي زايران ايراني است
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق اعلام كرد: با توجه به هماهنگي‌هاي به عمل آمده با طرف عراقي زايران ايراني از روز شنبه (۴ بهمن) مستقيما وارد فرودگاه بغداد شده و براي زيارت حرم امام موسي كاظم (ع) و امام محمد تقي (ع) به كاظمين مي‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت «مصطفي قاسمي» مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق افزود: با توجه به فراهم شدن بسترهاي لازم از سوي سازمان حج و زيارت، اولين كاروان زايران حسيني روز سه شنبه (سي ام دي ماه) براي زيارت حرم امام موسي كاظم (ع) و امام محمد تقي (ع) عازم شهر مقدس كاظمين شد.

وي با توجه به اين كه روزانه بطور ميانگين ۵۰ كاروان ايراني به كاظمين سفر مي‌كنند، اظهار داشت: با توجه به بهبودي شرايط امنيتي در عراق به ويژه در شهر كاظمين و بغداد و پاسخ مثبت مسوولان ايراني و عراقي زيربط، از اين پس زايران ايراني (هوايي و زميني) مي‌توانند به اين شهر مقدس سفر كنند.

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق با بيان اين كه فرودگاه بغداد از روز شنبه پذيراي زايران حسيني است، گفت: كاروان هايي كه از فرودگاه بغداد وارد كشور عراق مي‌شوند، شب اول را در كاظمين مي‌گذرانند و ۳ شب بعدي را در كربلا معلي و ۳ شب آخر را نيز در نجف اشرف سپري مي‌كنند.

وي درباره كاروان‌هاي ورودي از شهر مقدس نجف نيز، بيان داشت: كاروان هايي كه ورودي آنها از فرودگاه نجف اشرف مي‌باشد، ابتدا ۳ شب در نجف اشرف اقامت كرده، سپس ۳ شب نيز در كربلاي معلي خواهند بود و شب هفتم را در شهر كاظمين سپري خواهند كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.