پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صبح امروز ؛

رئیس سازمان حج با نماینده بعثه در مدینه منوره دیدار کرد

رئیس سازمان حج با نماینده بعثه در مدینه منوره دیدار کرد

رئیس سازمان حج و زیارت و تیم همراه در چهارمین روز سفر خود به عربستان، صبح امروز با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به عربستان، 'سعید اوحدی' رئیس سازمان حج و زیارت و تیم همراه که شب گذشته وارد مدینه منوره شدند، صبح امروز(شنبه) با حجت الاسلام و المسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار طرفین در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای عمره جاری و همچنین در خصوص مسائل و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کرده و ابراز امیدواری کردند تا با برنامه ریزی مناسب، کاستی ها و مشکلات موجود چاره اندیشی و مرتفع گردد.

رئیس سازمان حج و زیارت و تیم همراه بنا به دعوت نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه ، پس از این دیدار در جلسه توجیهی کاروان های عمره که پیش از ظهر امروز برگزار شد، شرکت کردند.

دکتر باقری معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، مهندس پرورش معاون وزیر و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مهندس خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، حسین اسماعیلی مدیر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری، فرهمند مدیرعامل موسسه فرهنگی عمره سعادت، اصغری مدیر عملیات عمره، دانشیار معاون دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و حضوری رئیس ستاد عملیات عمره در مدینه منوره ، رئیس سازمان حج را در این دیدار همراهی کردند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.