پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اختصاص وام 4 میلیون ریالی صندوق رفاه به دانشجویان عمره گزار

اختصاص وام 4 میلیون ریالی صندوق رفاه به دانشجویان عمره گزار

مسئول ستاد زیارت و نماینده وزارت علوم در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، از اعطای وام زیارت به عمره گزاران دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم خبر داد.

'مجید خم پیچی' مسئول ستاد زیارت و نماینده وزارت علوم در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:با مساعدت صندوق رفاه، وام زیارت به تمامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که تحت پوشش وزارت علوم هستند شامل: دانشگاه های روزانه،شبانه،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پیام نور،جامع علمی - کاربردی و تمام دانشگاه های فنی حرفه ای تعلق می گیرد.

 وی افزود:دانشجویان متقاضی وام عمره می توانند از روز دوشنبه تاریخ 16 بهمن تا 16 اسفند به امور دانشجویی دانشگاه خود مراجعه و درخواست خود را مبنی بر دریافت وام عمره دانشجویی اعلام کنند.

 خم پیچی گفت:تمامی درخواست ها به صندوق رفاه ارسال و بعد از بررسی به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.این وام به دانشجویانی که تا بحال از تسهیلات عمره استفاده نکرده اند، تعلق می گیرد. در مورد متاهلین اگر زوجین هر دو از دانشجویان دانشگاه های قید شده باشند، می توانند هر دو از این تسهیلات استفاده کنند و در غیر این صورت وام تنها به شخص دانشجو تعلق می گیرد و به همراه تعلق نخواهد گرفت.

 وی ادامه داد:با توجه به بودجه ای که از سال پیش برای وام های صندوق رفاه در نظر گرفته شده، به هر دانشجو جهت وام زیارتی عمره 4 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و با توجه به آئین نامه صندوق رفاه بعد از فراغت از تحصیل این وام از دانشجویان پس گرفته خواهد شد.

 
کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.