پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران کاروان های تمتع 1394 استان مرکزی

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران کاروان های تمتع 1394 استان مرکزی
جلسه هماهنگی مدیران کاروان های حج تمتع استان مرکزی در روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری با حضور مدیران کاروان و مدیر حج و زیارت استان در محل دفتر مدیریت حج و زیارت استان مرکزی برگزارشد.
در این جلسه دل پاک مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض تبریک به خاطر توفیق خدمتگزاری به زائرین بیت الله الحرام آماری از تعداد کاروان های اختصاص یافته به استان ارائه داد. وی اظهار داشت که تعداد 8 کاروان جهت 1040 نفر زائر به استان اختصاص یافته و به نسبت تعداد زائر هر شهرستان کاروان اختصاص یافته است .
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از ساعت 9 صبح روز پنجم بهمن ماه آغاز می شود اعلام کرد که 50% ظرفیت کاروان ها از طریق ثبت نام اینترنتی و 50% نیز به صورت حضوری می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.
دل پاک ضمن تاکید بر تکریم زائرین ، برخورد اولیه مدیران کاروان با زائرن را دارای اهمیت ویژه ای دانست و در ادامه از آنان خواست که در انتخاب عوامل کاروان ها دقت لازم را داشته باشند و ضمن رعایت دستورالعمل های سازمان افراد مومن و متعهد و مستعد را انتخاب نمایند .
سپس انصاری مسئول ثبت نام و اعزام توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام زائرین و ویرایش اطلاعات زائرین و نحوه دریافت دستورالعمل ها و بخشنامه ها توضیحاتی را ارائه داد .
در پایان مدیران کاروان ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه تکریم زائرین و روند کار ارائه دادند
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.