پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با محوريت موسم حج ۹۴ صورت گرفت؛

سفر هئيت‌هاي حج بيش از ۸۰ كشور به عربستان

سفر هئيت‌هاي حج بيش از ۸۰ كشور به عربستان

وزارت حج عربستان از آغاز آمادگي زودهنگام براي موسم حج و بررسي راههاي موفقيت آن در ديدارهاي منظم و متوالي با روساي حج بيش از هشتاد كشور جهان خبر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت حج عربستان اعلام كرد: روساي هيئت‌هاي دفاتر امور حج بيش از هشتاد كشور براي ساماندهي امور حج اعلام آمادگي كرده‌اند.
براساس اين گزارش، اين آمادگي در ديدارهاي منظم و برنامه ريزي شده با وزير حج عربستان اعلام شده است.

به گزارش الحيات، در اين چارچوب، طي روزهاي اخير «سوريادرما» وزير امور ديني جمهوري اندونزي و هيئت همراه وي براي بررسي و ترتيب امور حجاج كشورش به عربستان سفر كرده است.

در اين مدت مسائل مربوط به حجاج كشورهاي مختلف در سفر روساي دفاتر امور حج بيش از ۸۰ كشور به عربستان بررسي و امور حجاج آنها ساماندهي مي‌شود.

از سوي ديگر رسانه‌هاي سعودي گزارش دادند: رياست امور حرمين شريفين و اداره كل گردشگري و باستاني سعودي توافقنامه همكاري براي خدمت به حجاج امضا كردند كه هدف از آن تقويت همكاري در ارائه بهترين خدمات بوده و اين توافق بيانگر اهتمام به حفظ آثار تاريخي و تقويت ابعاد گردشگري در مكه مكرمه و مدينه منوره است.

خاطر نشان مي‌شود از ايران هم هئيتي از سازمان حج و زيارت به رياست مهندس اوحدي براي بررسي امور حجاج ايراني به عربستان سفر كرده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.