پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آتش سوزی در اقامتگاه زائرین ایرانی در کاظمین

آتش سوزی در اقامتگاه زائرین ایرانی در کاظمین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، زائرین ایرانی اعزام شده از دفتر هاشمیون تهران ساعت 7 و 45 دقیقه صبح امروز در هتل سلسبیل کاظمین با حادثه آتش سوزی مواجه شدند. 

محسن نظافتی مدیرکل عتبات عالیات با اعلام این خبر گفت :  طبقه اول هتل السلسبیل کاظمین بعلت اتصال برق دچار حریق شد و دود گرفتگی به سرعت تمامی طبقات هتل را فرا گرفت که متأسفانه یکی از زائرین به نام مرتضی درنگ در اثر دود گرفتگی فوت نمود و سه نفر دیگر از زائرین به نامهای  بتول حیدری ، سکینه شکاری ، و بتول پورسمیع به علت دود گرفتگی به بیمارستان کاظمیه منتقل شدند و شش خانم دیگر به درمانگاه هتل جنت الفردوس مرکز پزشکی حج و زیارت منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند که حال عمومی ایشان خوب است و خوشبختانه هیچ یک از زائرین دچار سوختگی نشدند.

وی با اشاره به پیگیری نمایندگان سازمان و ستاد و بیمه در خصوص این حادثه افزود : بقیه زائرین به هتل دیگری منتقل شدند و انشاالله امروز عازم نجف اشرف خواهند شد.

نظافتی با اشاره به اینکه اعزام زائرین عتبات عالیات به کاظمین از 4 بهمن ماه از سر گرفته شده است اعلام کرد: روزانه حدود 2500 زائر ایرانی به کاظمین مشرف می شوند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.