پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

البرز،تجدید میثاق مديران ارشد استان با آرمانهای والای امام راحل(ره)

البرز،تجدید میثاق مديران ارشد استان با آرمانهای والای امام راحل(ره)
در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مدير حج و  زيارت استان البرز در معيت استاندار البرز و فرمانداران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره)، با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی حج و زيارت البرز ، صبح امروز در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،سيد مرتضي حسيني مدير حج و زيارت استان البرز، به‌ همراه« سید حمید طهایی» استاندار البرز، معاونین استانداری، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی استان و مدیران استانی و شهرستانی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و قرائت فاتحه،  بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم فرزانه انقلاب عهد و پیمان بستند.

استاندار البرز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران، پایه انقلاب اسلامی را آرمان و اندیشه های امام راحل (ره) دانست و گفت: مهم ترین پیام دهه فجرهمدلی و وحدت است که باید سرلوحه کاری همه مدیران و اقشار مختلف مردم قرار گیرد و از این پیام نباید غافل شد.

وی خاطرنشان کرد:هر چند در35 سال گذشته شاهد حربه های نظامی و فرهنگی دشمنان اسلام بوده ایم ، اما ملت مسلمان ایران با تکیه بر توان داخلی و توجه به فرمایشات گهربار امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری راه توسعه و تعالی را در پیش گرفته است.

طهایی ادامه داد: حضور پرشورمردم درآیین های دهه فجر همواره مشتی محکم بردهان یاوه گویان و استکبار جهانی و دشمنان دیرینه اسلام بوده و این مردم انقلابی درایام الله دهه فجر شکوه معنوی و ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در این مراسم همچنین دکتر ایرانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  امام خمینی (ره) و شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تداوم انقلاب اسلامی را پایبندی به آرمان های انقلاب و پیروی از امام و رهبری دانسته و دهه فجر را به ملت شریف ایران و مردم گرانقدر کرج تبریک و تهنیت گفت.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.