پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام برنامه های سازمان حج و زیارت در کمیسیون فرهنگی مجلس

اعلام برنامه های سازمان حج و زیارت در کمیسیون فرهنگی مجلس
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سه شنبه هفته جاری رئیس سازمان حج و زیارت مهمان کمیسیون فرهنگی خواهد بود و به ارائه گزارش عملکرد اربعین گذشته و چگونگی استفاده از ظرفیت راهپیمایی اربعین جهت فعالیت های فرهنگی خواهد پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، سید علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون فرهنگی گفت: طبق روال همیشگی دستگاه هایی که مرتبط با کمیسیون فرهنگی هستند برای ارائه گزارش عملکرد سالیانه به مجلس می آیند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به حضور رئیس حوزه هنری اشاره کرد و گفت: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به همراه برخی مسئولان این سازمان یکشنبه هفته جاری به مجلس می آیند تا در خصوص جشنواره فرهنگی هنری ایران در افق 1404 بحث و بررسی صورت دهیم.

وی افزود: همچنین در خصوص برخی مشکلات موجود و چگونگی حمایت کمیسیون فرهنگی صحبت خواهد شد.

طاهری در ادامه به دستورکار روز سه شنبه هفته جاری اشاره و خاطرنشان کرد: مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت مهمان کمیسیون فرهنگی خواهد بود و به ارائه گزارش عملکرد اربعین گذشته خواهد پرداخت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: با توجه به آغاز ثبت نام حج عمره و تمتع این جلسه پیرامون برنامه های سازمان حج و زیارت خواهد بود همچنین در کنار این مباحث به چگونگی استفاده از ظرفیت راهمپیمایی اربعین جهت فعالیت های فرهنگی در سال های آتی پرداخته خواهد شد./


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.