پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی:

هر تغییری در وضعیّت ملت ها بستگی به خواست و عملکرد آنها دارد

هر تغییری در وضعیّت ملت ها بستگی به خواست و عملکرد آنها دارد
هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر مراسمی با حضور کارکنان حج و زیارت خراسان شمالی در محل نماز خانه بعد از نماز ظهر و عصر روز دوازدهم بهمن ماه برگزار گردید .

حجه الاسلام و المسلمین ابوالفضلی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی ،  طی سخنانی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر امروز بعد از نماز ظهر و عصر در نماز خانه حج و زیارت ،  با ذکر آیه شریفه « اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم.»  سوره رعد، آیه11 تشریح نمودند که نعمت انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت ها و ایثارگری مردم ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) توسط خداوند متعال به این ملت ارزانی شده است.

وی افزود: هر تغییری در وضعیّت ملت ها بستگی به خواست و عملکرد آنها دارد . سنت خداوند بر این است که بقاء هر نعمت تا هنگامی می باشد که انسان با عمل و رفتار خود زمینه سلب آن نعمت را به وجود نیاورد بنابراین هرکدام از ما در مقابل این نعمت و افرادی که با ایثار و شهادت خود زمینه به ثمر رسیدن آن را به وجود آورده اند مسئول هستیم و  می بایست در اعمال ، رفتار و گفتارمان دقّت نماییم تا خداوند متعال زمینه استمرار این انقلاب و اتصال آن به ظهور منجی عالم بشریّت را فراهم آورد .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.