پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولين نشست مديران حج 94 بامديريت حج وزيارت استان خراسان رضوی برگزار گرديد

اولين نشست مديران حج 94 بامديريت حج وزيارت استان خراسان رضوی برگزار گرديد

روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي اعلام کرد:  اولين نشست مديران منتخب کاروانهاي حج 94 با مديريت حج و زيارت استان برگزار گرديد.دراين نشست که يکشنبه 12 بهمن ماه در محل سالن کنفرانس حج و زيارت خراسان رضوی صورت گرفت ، مديران منتخب حج گزارشي از فعاليت هاي اين شورا را بيان داشتند

مديرحج و زيارت استان خراسان رضوی ضمن تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و ياد و خاطره امام راحل و شهدا ،از  تلاش شوراي مديران منتخب درسالهاي گذشته تقدیر نمود و از مديران منتخب کاروانهاي حج 94 خواست تا با جديت و تلاش در جهت تهيه اقلام مورد نياز زائرين بر پايه کيفيت،صداقت و امانتداري اقدام نمايند.
 مجردي تأکید کرد تا براي تهيه اقلام متحدالشکل از تجربيات مديران کاروانهاي حج سالهای گذشته بهره برده و  با در نظر گرفتن صرفه و صلاح زائرين بر تهيه اقلام زائران از نوع با کيفيت و مرغوب داخلي برنامه ريزي نمايند و اقدامات صورت گرفته نيز در مقاطع مختلف زماني به نحو احسن به اطلاع مديران و زائرين برسد.

مديرحج و زيارت استان خطاب به مديران منتخب کاروانهاي حج اعلام داشت از آنجائيکه وجه اخذ شده براي اقلام متحد الشکل فقط بايد براي زائرين هزينه شود ، لذا  برنامه ريزي تهيه لباس ، ساک، زيرانداز و...  مي بايست از هم اکنون صورت پذيرد تا با استفاده از فرصت زماني مناسب بهترين نوع آن براي زائرين تهيه گردد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.