پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در سفر هیئت ایرانی به عربستان ؛

رئیس سازمان حج از همکاری های بانک توسعه اسلامی تقدیر کرد

رئیس سازمان حج  از همکاری های بانک توسعه اسلامی تقدیر کرد

رئیس سازمان حج و زیارت در دومین روز از سفر خود به عربستان با رئیس بانک توسعه اسلامی در جده دیدار و از  همکاری های این بانک تشکرکرد.

'غلامرضا رضایی' مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به مکه مکرمه در این باره گفت: مهندس اوحدی رئیس محترم سازمان حج و زیارت در سفر به عربستان ظهر روز پنجشنبه دوم بهمن ماه با دکتر 'محمد احمد علی' رئیس بانک توسعه اسلامی در مقر اصلی این بانک در جده دیدار کرد.

وی افزود: بانک توسعه اسلامی در خصوص اعتبارات مورد نیاز سازمان حج و زیارت در حج سال آینده و عمره جاری همکاری های مطلوبی داشت که رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در این دیدار از تلاش های و همکاری های ارزنده بانک توسعه اسلامی و رئیس این بانک تقدیر به عمل آورد.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران ، مشکلاتی را برای انتقال اعتبارات مورد نیاز عملیات حج و عمره ایجاد کرده بود، اظهار داشت: پیش از این با هماهنگی های به عمل آمده از سوی ریاست محترم سازمان حج و زیارت، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملی ایران و همکاری مطلوب بانک مرکزی عربستان موسوم به مؤسسه نقد، تصمیم بر آن شد که بودجه مورد نیاز در عمره جاری و حج سال آینده از محل اعتبارات جمهوری اسلامی در بانک توسعه اسلامی تأمین گردد.

آقای رضایی همکاری بانک توسعه اسلامی در این خصوص را ارزنده و قابل تقدیر خواند و گفت: با همکاری مطلوب بانک توسعه اسلامی و پیگیری شخص دکتر'محمد احمد علی' رئیس بانک توسعه اسلامی و همچنین همکاری خوب مؤسسه نقد عربستان، مشکل ارز مورد نیاز عملیات عمره جاری و حج آتی مرتفع گردید که در این دیدار مهندس اوحدی از تلاش های بانک توسعه اسلامی و رئیس محترم این بانک تقدیر بعمل آورد.

جلسه ملاقات مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با دکتر 'احمد محمد علی' رئیس بانک توسعه اسلامی ظهر روز دوم بهمن ماه با حضور آقای 'مهدی حمزه ای' سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و سفیر ایران در سازمان همکاری های اسلامی وآقای 'غلامرضا رضایی' مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان برگزار گردید.

 



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.