پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اختصاص۳۰هتل براي اسكان ايرانيان در كاظمين

اختصاص۳۰هتل براي اسكان ايرانيان در كاظمين
رييس ستاد عمليات شمسا در كاظمين با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد، گفت: بيش از ۳۰هتل در كاظمين جهت اسكان زايران ايراني تدارك ديده ايم كه اميدواريم با بهبود شرايط لازم، سفر زيارتي سامرا و امامزاده سيدمحمد نيز تا عيد نوروز راه اندازي شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كاظمين، حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با حضور در جمع فعالان ستاد عمليات عتبات عاليات در شهر كاظمين و دفتر نمايندگي حج و زيارت در اين شهر با عوامل و دست‌اندركاران اين مركز ديدار و گفت‌وگو كرد.

وي در ديدار با رييس ستاد عمليات كاظمين با تأكيد بر لزوم جلب رضايت حداكثري زايران، خاطرنشان كرد: همگي بايد دست به دست هم داده و با تمهيدات كارشناسي دقيق و لازم براي تك تك لحظات حضور زايران در شهرهاي زيارتي عراق برنامه‌ريزي داشته باشيم.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي ادامه داد: اگر ما خود را در جايگاه زاير عتبات عاليات قرار دهيم، بهتر خواهيم توانست نيازهاي لازم و ضرورت‌هاي فوري را درك كنيم.

همچنين هريجي، رييس ستاد عمليات شمسا در كاظمين با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد، گفت: بيش از ۳۰هتل در كاظمين جهت اسكان زايران ايراني تدارك ديده ايم كه اميدواريم با بهبود شرايط لازم، سفر زيارتي سامرا و امامزاده سيدمحمد نيز تا عيد نوروز راه اندازي شود.

وي با تأكيد بر اين‌كه حفظ حرمت زايران بر ما واجب است، افزود: بايد عملكردي داشته باشيم كه زاير عتبات عاليات اين سفر معنوي را با رضايتمندي كامل سپري كند، چراكه حق زايران ايراني است كه خدمات ارزشمند و در خور شأن دريافت كنند.

بنابر اين گزارش، حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني در ادامه با شيخي، مسؤول جديد نمايندگي دفتر حج و زيارت در كاظمين و همچنبن عادل هژبري، مسؤول جديد نمايندگي دفتر حج و زيارت در نجف اشرف ديدار كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.