پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

گزارش اقدامات سازمان حج و زیارت به کمیسیون فرهنگی مجلس/ تاکید نمایندگان بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی حج و زیارت

گزارش اقدامات سازمان حج و زیارت به کمیسیون فرهنگی مجلس/ تاکید نمایندگان بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی حج و زیارت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان حج و زیارت گزارشاتی را از اقدامات این سازمان در حج عمره و تمتع ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز بر توسعه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی توسط این سازمان تاکید کردند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به همراه معاونین خود با حضور در کمیسیون گزارش در مورد اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در حج و عمره به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه تاکید اعضای کمیسیون بر این بود تا علاوه بر کارهای انجام شده توسط سازمان حج و زیارت در زمینه فرهنگی نیز این سازمان پیگیری بیشتری داشته باشد و فرصت قابل توجهی که در اختیار سازمان مذکور است در جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه توضیحاتی را نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص اعزام زائران به کربلا در ایام اربعین ارائه کرد و لازم است تا جلسه دیگری در این باره برگزار و در مورد انجام هرچه بهتر مراسم اربعین در کربلا و مشارکت دستگاه‌های مختلف در این امر در سال‌های بعد هماهنگی‌های لازم انجام شود.

طاهری خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین نکاتی در خصوص راهپیمایی به سمت مشهد در روز شهادت امام رضا(ع) مطرح شد و عنوان شد تا سازمان حج و زیارت در این حوزه نیز فعالیت هایی داشته باشد و تسهیلاتی را در اختیار زائران قرار دهد.
 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.