پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حج تمتع امسال با مدیریت مدبرانه دکتر موسوی آرام و روان برگزار گردید

حج تمتع امسال با مدیریت مدبرانه دکتر موسوی آرام و روان برگزار گردید

'اسماعیل درخشان' مدیریت حج و زیارت استان آذربایجان غربی در گفتگو با «حج نیوز» گفت: نخستین پرواز زائران عمره مفرده استان 8 بهمن ماه سالجاری به سرزمین وحی اعزام شدند که انشاء‌الله روزجمعه 20بهمن ماه به میهن اسلامی باز خواهند گشت.

درخشان در ادامه افزود: در مرحله اول اعزام زائران به عمره مفرده 2900نفر در قالب 20کاروان از استان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و همایش متمرکز آموزشی- توجیهی این زائران در اسفند ماه سالجاری برگزار می‌گردد. همچنین از 3مرحله دوره آموزشی کاروانها، یک مرحله در سالن آمفی تئاتر اداره حج و زیارت آذربایجان غربی با سخنرانی مدیریت استان و مسئول حراست و ذکر نکات ضروری سفر و نکات امنیتی انجام خواهد گرفت.

درخشان در پاسخ به سؤال حج نیوز در خصوص حج امسال گفت: در حوزه مسئولیت اجرایی اینجانب درعملیات حج امسال که بحث توزیع خیام در منا و عرفات را برعهده داشتم، علی رغم کاهش فضای اختصاص داده شده به  حجاج ایرانی در عرفات و منا با مدیریت و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هیچ گونه اعتراضی از سوی زائران در این زمینه  منتقل نشد و مانند سالهای قبل با کمبود جا و اعتراض زائران در خصوص خیام مواجه نبودیم.

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان غربی در انتها با اشاره به اجرای موفق عملیات حج تمتع سالجاری گفت: حج تمتع امسال با مدیریت مدبرانه و خالصانه دکتر موسوی ریاست محترم سازمان با وجود تمام جوسازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها آرام و روان برگزار شد و از جمله بهترین عملیات در طول خدمت اینجانب بود که بنده از این همه رضایتمندی ضیوف‌الرحمان بخود می‌بالم و از درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف بی دریغش سپاسگزارم.

گفتنی است اسماعیل درخشان مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی 17 سال است مدیریت حج و زیارت این استان را بر عهده دارد و تا کنون بیش از 17 سفر به عنوان عوامل ستادی سازمان به سرزمین وحی اعزام شده است.

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.