پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ويژه برنامه‌هاي جشن انقلاب در مكه مكرمه اعلام شد

ويژه برنامه‌هاي جشن انقلاب در مكه مكرمه اعلام شد
كارشناس مسئول فرهنگي نمايندگي بعثه‌ مقام معظم رهبري در مكه مكرمه، اظهار داشت: در آستانه ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب با حضور زايران و عمره گزاران از كاروان‌هاي مختلف در محل بعثه‌ مقام معظم رهبري در هتل دارهادي مكه برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام عبدالحميد مرتضوي منش كارشناس مسئول فرهنگي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مكه در مصاحبه با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه ابراز داشت: براي دهه فجر برنامه هايي متنوعي در نظر گرفته شده است از جمله برگزاري جشن انقلاب در سراسر هتل‌هاي مكه كه سخنرانان حول مسائل دهه فجر و انقلاب صحبت مي‌كنند و معمولا اين مراسم شبها در سالن اجتماعات هتل‌ها برگزار مي‌شود و طبق گزارش‌هاي رسيده، با استقبال خوب زايران مواجه شده است.

وي برگزاري مسابقه كتبي ويژه دهه فجر را از ديگر برنامه‌هاي اين ايام برشمرد و ابراز داشت: در اين مسابقه، چهارده سوال با موضوع انقلاب اسلامي مطرح كرده ايم در تمام هتل‌هاي مكه پخش شده است و به برگزيدگان هديه تعلق مي‌گيرد.

كارشناس مسئول فرهنگي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مكه با بيان اينكه تجليل از خانواده معظم شهدا در دستور كار قرار گرفته است گفت: بر اين اساس از پدر، مادر، همسر و فرزند شهيد تجليل به عمل مي‌آيد.

وي يكي ديگر از برنامه‌هاي اين ايام را هديه ويژه به زوج‌هاي جوان دانست و اعلام كرد: اين برنامه از چند روز مانده به دهه فجر شروع شد و اميدواريم كه بعد از اين ايام هم بتوانيم آن را ادامه دهيم.

حجت الاسلام مرتضوي منش برپايي جشن بزرگ انقلاب با حضور زايران و عمره گزاران از كاروان‌هاي مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اين برنامه در آستانه ۲۲ بهمن در محل بعثه مقام معظم رهبري در هتل دارهادي و به صورت متمركز برگزار مي‌شود و سخنراني، مديحه سرايي و برگزاري مسابقه، اجزاي اين جشن سراسري را تشكيل مي‌دهد. همچنين قرار است در اين برنامه به تمام زايراني كه داراي نام «روح الله» هستند هديه اي تعلق مي‌گيرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.