پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حجت الاسلام قاضی عسکر: انقلاب اسلامی به الگویی موفق برای ملتهای آزاده جهان تبدیل شده است

حجت الاسلام قاضی عسکر: انقلاب اسلامی به الگویی موفق برای ملتهای آزاده جهان تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه بر عظمت انقلاب اسلامی روز به روز در جهان معاصر افزوده می شود ،گفت: اینک انقلاب اسلامی به الگویی موفق نزد ملتهای آزاده جهان بخصوص مسلمانان تبدیل شده است .

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر جمعه در پایان سفر دو روزه به کازرون در گفت و گو با ایرنا افزود: برغم تحریم های گسترده علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران آنچه که امروز در سطح دنیا مورد توجه مسلمانان قرار گرفته انقلاب اسلامی و ابعاد گوناگون ظلم ستیزی، مقابله با قدرتهای بزرگ و شیطانی و پیشرفتهای علمی آن می باشد.

وی ادامه داد: با وجودی که مردم ما مورد تحریم ظالمانه دشمن قرار گرفتند ولی خیلی از مردم دنیا مشتاق ایران اسلامی شده اند .

حجت الاسلام قاضی عسکر با تشریح تاثیر و نفوذ انقلاب اسلامی در ملتهای منطقه، افزود: این نفوذ حاصل حضور مردم ایران در ایین های حج و اربعین در سرزمین وحی و کربلا می باشد که پیوند عمیقی بین مردم ما و ملتهای دنیا برقرار کرده و از نزدیک این آشنایی صورت می گیرد.

وی گفت: بخوبی می بینیم که امروز در کشورهای مصر، لیبی، تونس، بحرین، عراق و فلسطین مردم مشتاق هستند که از تجربیات انقلاب اسلامی استفاده کنند .

وی افزود: امروز که چهره تکفیری ها با آدمکشی، قتل و عام مردم، قرآن سوزی، آدم سوزی و کشتن علمای بزرگ اهل سنت آشکار شده و وجهه آنان از دست رفته، فرصت مطلوبی است که مکتب شیعه هر چه بیشتر بدنیا معرفی شود.

حجت الاسلام قاضی عسکر در مدت دو روز اقامت در شهر کازرون در مسجد امام حسین و حسینیه ملابرات و تیپ تکاور امام سجاد این شهر برای مردم ونیروهای مسلح مستقر دراین مناطق پیرامون انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن سخنرانی کرد.

حضور درحوزه علمیه کازرون و دیدار با طلاب و استادان از دیگر برنامه های این سفر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به کازرون بود.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.