" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه توجيهي مديران و معاونين عمره خوزستان

جلسه توجيهي مديران و معاونين عمره خوزستان

جلسه توجيهي مديران و معاونين عمره خوزستان در  در محل مديريت حج و زيارت خوزستان تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان جلسه توجيهي مديران و معاونين عمره خوزستان با حضور مديريت حج و زيارت خوزستان تشكيل شد.

در اين جلسه ابتدا حاج ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ضمن تشكر از حضور كليه كارگزاران حج و زيارت خوزستان در حضور جهت خدمت رساني زائرين اربعيني حسيني در مرزهاي شلمچه و چذابه و تاكيد به نقش فعال همه آنان، گفت اين خدمت افتخار ديگري براي استان خوزستان مي باشد. حويزاوي گفت با توجه به پيوستگي عمليات زيارتي از حج تمتع 93 و سپس عمليات زيارت اربعين و بعد از آن عمره مفرده و سپس تمهيدات براي شروع ثبت نام حج تمتع كه اين پيوستگي مستلزم يكدلي و  هماهنگي تمام عزيزان جهت انجام صحيح خدمت مي باشد

وی افزود:ارائه گزارشات سفر و عمليات زيارتي چه در عربستان و چه در عراق را از تمامي كارگزاران متوقع هستيم. چرا كه با ارائه اين گزارشات مي توان به نقاط قوت و ضعف پي برد  و اين امر با ارائه گزارشات ميسور مي باشد. همچنین تكيمل فرمهاي آماري ارائه شده در سامانه حج و زيارت نيز از اهميت خاصي برخوردار است كارگزاران موظف هستنيد كليه دستورالعملها و و بخشنامه هاي سازمان را از سايت حج و زيارت خوزستان دريافت نمايند.

از ديگر نكات اشاره شده توسط مدير حج و زيارت خوزستان رعايت مسائل اخلاقي و شرعي توسط بدرقه كنندگان مي باشد كه بايد توسط مديران در جلسات آموزشي تذكر داده شود. همچنين رعايت شئونات اسلامي در فرودگاه و نظافت آن توسط زائرين و بدرقه كنندگان نيز يادآوري شده و راهكار مناسب با ان ارائه شود.

در ادامه جلسه با ارائه نظرات و انتقادات و پيشنهادات مديران و معاونين و پرسش و پاسخ ادامه يافت.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.