پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش توجیهی مدیران ومعاونین راهنمای عمره مازندران برگزارشد

 همایش توجیهی مدیران ومعاونین راهنمای عمره مازندران برگزارشد

در دومین روز از ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همایش توجیهی مدیران ومعاونین راهنمای عمره مازندران برگزارشد. به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان مازندران نشست مشترک مدیران و معاونین کاروان عمره  اعزامی از تاریخ 21/11/93  لغایت 20/12/93 استان مازندران در روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه با حضور دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری مازندران در سالن آمفی تئاتر مدیریت حج وزیارت استان برگزار شد ، دراین نشست سید حبیب اله ساداتی مدیر حج وزیارت استان مازندران با تبریک ایام ا... دهه فجر به حاضرین در جلسه ،از مدیران و معاونین درخواست نمود باتوجه به موارد ذیل الذکر اقدامات بهینه را برای زیارت زائرین خانه خدا فراهم آورند:

1- مطالعه دقیق شرح وظایف ارائه شده .

2-برگزاری بهینه جلسات آموزشی وهمایشها.

3- توجیه مشکلات حمل مواد مخدر.

4-داشتن برنامه 10روره سفر در مکه ومدینه.

5-توجیه دقیق امنیت سفر درجلسات.

6- آراستگی ظاهرمدیران ومعاونین.

7- ارائه گزارش سفر بعد از برگشت.

8-همکاری با مدیران ثابت هتل در مکه ومدینه .

9- استفاده از تجربیات سایرکارگزاران بعد از برگشت از سفر.

10-رعایت استاندارد ساک زائرین.

11- پذیرائی متعارف زائرین در جلسات.

12- تاکید برتنظیم قرارداد بازائرین خصوصا" تعهد نامه مواد مخدر.

13-تاکید برهمکاری با بعثه مقام معظم رهبری واجرای برنامه های فرهنگی.

14- همکاری با مسئولین فرودگاه در رفت وبرگشت .

15- حضور بموقع در فرودگاه وجمع آوری قبوض عوارض خروج از کشور جهت ارائه به نیروی انتظامی.

16-ادامه ارتباط با زائرین در بعد از برگشت از سفر به جهت ارائه خدمات به جامعه از سوی حجاج مانند کمک به ایتام ،کمک به مزدوجین نیازمند،شرکت در کار عام المنفعه و...

17-تاکید برایجاد زمینه برای مطالعه زائرین ورجوع به سایتها.

درادامه دکتر یونسیˈ معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز در این جلسه ضمن تبرک ایام  ا... دهه فجر به اهمیت تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب جمهوری اسلامی متمایز از دیگر انقلاب های کشورهای جهان بوده است.















وی با بیان اینکه نظریه پردازان و کارشناسان انقلاب جمهوری اسلامی ایران را انقلاب اجتماعی عنوان کردند، بیان داشت: 65درصد شعارهای انقلاب ایران در مقوله اجتماعی بوده است.















یونسی خاطر نشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی برخلاف دیگر انقلاب های جهان با خزانه پر و درشرایط اقتصاد شکوفا، ارتش قوی و با حمایت حاکمان دیگر کشورها از شاه صورت گرفته است.















معاون محترم  سیاسی و امنیتی استانداری  مازندران به نقش مدیران و معاونین کارگزاران حج در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در کشور عربستان که تمامی ملت های مسلمان جهان حضور دارند، اشاره کرد و گفت: ملت ایران به ویژه مازندرانی ها باید در مدینه و مکه مکرمه به درستی و بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی رفتار کنند.ک/2















 در ادمه جعفری مسئول حراست حج وزیارت استان نیز به بیان نکاتی از امنیت سفر مخصوص زائران و عوامل اجرائی و مسائل مربوط به مواد مخدر پرداخت.  

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.