پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

کاروان بندی عمره دانشگاهیان هفته آینده آغاز می شود

کاروان بندی عمره دانشگاهیان هفته آینده آغاز می شود
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: کاروان بندی عمره دانشگاهیان در استان ها از هفته آینده آغاز می شود وتمام اطلاعات کاروان و تاریخ اعزام در پروفایل (پرونده) هر زایر درج خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «محمد زارع» افزود: بیشتر زایران، موجودی خود را کامل کرده اند اما وضعیت موجودی آنها در سامانه جامع عمره به دلیل مشکلات موجود در سامانه بین بانکی به صورت واقعی و دقیق نمایش داده نمی شود که این اشکال در حال بررسی است و تا روزهای آینده برطرف خواهد شد.


وی افزود: مدارک عمره دانشگاهیان در تهران و برخی استان ها هنوز به دفاتر ستاد تحویل نشده است . بنابراین کاروان بندی نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

زارع گفت: وضعیت مدارک ،بعد از تحویل به دفاتر ستاد، بررسی خواهد شد و اگر زایران نقص مدرک داشته باشند در پروفایل آنان در سامانه جامع عمره ثبت خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره در خصوص زمان کاروان بندی گفت: همچنین از هفته آینده اساتیدی که از تهران اعزام می شوند، کاروان بندی می شوند.

وی افزود: بعد از کاروان بندی ، از طریق ارسال پیامک و توسط مدیر کاروان اطلاع رسانی لازم به زایران انجام خواهد شد، بنابراین زایرین هیچگونه نگرانی در خصوص کاروان بندی و برگزاری جلسات قبل از سفر نداشته باشند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.