پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بیانیه سازمان حج و زیارت به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ؛

۲۲ بهمن طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید

۲۲ بهمن طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید
سازمان حج و زیارت در بیانیه‌ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب نوشت: ۲۲ بهمن به مثابه طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهرالهی غرق ساخت.

سازمان حج و زیارت به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرده است که متن آن به این شرح است:

22 بهمن به مثابه طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.حرکتی که این مردم الهی به رهبری خمینی کبیر(ره) آغاز  کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) ادامه یافته است، چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

بر این اساس سازمان حج و زیارت و همه خادمین زوار بیت الله الحرام همگام با امت بپا خاسته ایران اسلامی و به پیروی از مقتدای خویش مقام عظمای ولایت با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر به مستکبران عالم اعلام می‌کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده‌ایم.

یقین داریم که امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

لذا از عموم هموطنان خصوصاً خادمان و زوار بیت الله الحرام و اعتاب مقدس دعوت می کنیم تا با حضور پرشور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن ، بار دیگر حضور خود در عرصه مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشته و با وحدت، انسجام، یکپارچگی ، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذارند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.