پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عمره گزاران ایرانی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

عمره گزاران ایرانی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند
عمره گزاران ایرانی همراه و همنوا با ملت همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی، طی مراسمی در مکه مکرمه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه مکرمه، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه و مسئولان دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و مسئولان ستاد عملیات عمره و خادمان ضیوف الرحمان و همچنین جمعی از عمره گزاران ایرانی، شب گذشته(سه شنبه) به همت بعثه مقام معظم رهبری در هتل دارهادی مکه مکرمه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با تلاوتی از آیات قرآن کریم آغاز شد و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صدرالدین شریعتی پیرامون انقلاب اسلامی ادامه یافت.

این گزارش می افزاید: مدیحه سرایی توسط آقای عرب سرخی از مداحان بعثه مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این جشن بود.

اهدای جایزه به برندگان مسابقه دهه فجر که در میان زائران کاروانهای عمره برگزار شده بود، پایان بخش این مراسم بود.

زائران ایرانی عمره با حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مکه مکرمه یاد و خاطره امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وشهدای انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی های سال های پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

عمره گزاران ایرانی که این روزها در سرزمین وحی حضور دارند، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، برای شادی روح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب و تداوم و استواری انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دعا کردند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی حج و زیارت در مجاورت این سازمان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرده است.

ایران اسلامی امروز در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه و امت وفادار به انقلاب اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن خواهد بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.