پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انقلاب اسلامی الگوی مردم آزادی‌خواه جهان است

تلاش استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده است

تلاش استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده است
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانستن الگوی بی‌بدیلی را به مردم آزادی‌خواه جهان ارائه دهد، گفت: تلاش‌های استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده و در سال‌های آینده شاهد گسترش این نور در جهان خواهیم بود.


به گزارش خبرگزاری فارس، سعید اوحدی با اشاره به بی‌نظیر بودن انقلاب اسلامی در طول تاریخ، گفت: بعد از صدر اسلام و بعثت پیامبر که علیه کفر و شرک و استکبار روی داد و پس از قیام عاشورا، انقلاب اسلامی ما اتفاق عجیبی بود که از تمام ابعاد معنای انقلاب واقعی را داشت.

وی ادامه داد: حرکت‌هایی در طول تاریخ صورت گرفته است اما این حرکت‌ها مقطعی بوده و نتوانسته تاثیرات خود را در جهان نشان دهد. به تعبیر امام خمینی (ره) «انقلاب ما انفجار نور بود» که رشد، حیات و تکامل را با تمام به جهان منتشر کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران آنقدر عظمت داشت که نور آن در دل مردم دنیا ایجاد شد و آنچه امروز در دنیا و در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و فلسطین در حال روی دادن است نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و به برکت نور آن است.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بدون نام امام خمینی (ره) این انقلاب در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و به حق این ویژگی است که انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌ها متمایز کرده است.

اوحدی افزود: امروز هم مقام معظم رهبری به عنوان خلف معمار کبیر انقلاب، انقلاب را با عزت هدایت می‌کنند و با اینکه استکبار بسیار تلاش کرده است جلوی این انفجار نور را بگیرد اما با هدایت رهبر معظم انقلاب تاکنون موفق نشده است و در آینده نیز موفق نخواهد شد و در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود که مردم جهان به برکت این انقلاب حرکت‌های زیادی را انجام خواهند داد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.