پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نام نویسی از اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های عمره

نام نویسی از اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های عمره
معاون حج ، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام از اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های مرحله دوم عمره از امروز(شنبه) 25 بهمن ماه آغاز می شود.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «ناصر خدرنژاد» با اشاره به اینکه ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: با گذشت چندین روز از ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان های نوروزی تکمیل شده و از امروز (شنبه) ثبت نام از اولویت های جدید برای اعزام های اواسط فروردین به بعد آغاز می شود.

وی ضمن اعلام اولویت های جدید ثبت نام تاکید کرد: در ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره ابتدا دارندگان اولویت های تا ۳۵۰ دعوت به ثبت نام شدند و از امروز(شنبه) در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های هر استان متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ میتوانند برای ثبت نام در کاروان ها به سامانه فاخر(fakher.haj.ir) مراجعه کنند.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از ۲۱ اسفند آغاز و تا ۲۷ خرداد سال آینده ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کاروان های نوروزی تکمیل شده است، زمان اعزام اولویت های جدید از ۱۶ فروردین ۹۴ به بعد خواهد بود.

خدرنژاد گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروانهای عمره احتمال اعلام اولویت های بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت نام اولویت های جدید در کاروان ها، دراین خصوص تصمیم گیری خواهد شد.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.