پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ايران مستقل است و به هيچ كشوري باج نمي‌دهد

ايران مستقل است و به هيچ كشوري باج نمي‌دهد
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: انقلاب اسلامي راهي نو را به نسل‌هاي آينده نشان داد و آن استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود امروز به بركت انقلاب، ايران مستقل‌ترين كشور جهان محسوب مي‌شود ملتي كه با شعار نه شرقي و نه غربي به هيچ كشوري باج نمي‌دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، در جمع مردم زاهدان گفت: اجتماع بزرگ ۲۲ بهمن حاوي دو پيام مهم براي ملت ايران است.

وي ادامه داد: اولين پيام براي نسل‌هاي دوم و سوم انقلاب اسلامي است كه بدانند رژيم گذشته چه بلاهايي بر سر اين كشور آورده است. پيام دوم اين حركت پرشور، شناخت خطراتي است كه ما را تهديد مي‌كند و اين اجتماع به ما كمك مي‌كند تا با آگاهي قدم برداريم.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اشاره كرد: هدف رژيم قبلي نابودي اسلام و مخالفت با روحانيت و برداشتن عمامه‌ها و حجاب از سر زنان اين مرز بوم بود، آنان مملكت را به اجانب فروختند و استقلال ملت را از بين بردند؛ به گونه‌اي كه چهل هزار مستشار آمريكايي آزادانه به هر كاري دست زدند در حالي كه شاه قدرتي نداشت و سفير آمريكا به او خط مي‌داد.

وي تصريح كرد: اقتصاد كشور در زمان پهلوي وابسته بود و كشاورزي نابود شد؛ استراتژي آنان اين بود كه نفت مي‌دهيم و در مقابل گندم مي‌گيريم؛ علاوه بر اينها صنعت را نيز به سمت صنعت مونتاژ بردند.

حجت‌الاسلام قاضي عسكر افزود: انقلاب اسلامي راهي نو را به نسل‌هاي آينده نشان داد و آن استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود امروز به بركت انقلاب، ايران مستقل‌ترين كشور جهان محسوب مي‌شود ملتي كه با شعار نه شرقي و نه غربي به هيچ كشوري باج نمي‌دهد.

وي تأكيد كرد: امام راحل از همان روزهاي ابتدايي انقلاب در برابر مستكبران موضع قاطع داشت؛ ايشان فرمودند آمريكا دشمن شماره يك شماست و هيچ غلطي هم نمي‌تواند بكند، اين اسلام بود كه ابرقدرت‌‌ها را به ذلت كشاند. چنانچه شاهد هستيم كه قدرت استعمار در داخل و خارج رو به اضمحلال است، اكنون ملت‌هايي چون مصر، يمن، ليبي و تونس در برابر آمريكا قد علم مي‌كنند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بيان داشت: انقلاب در حالي به وقوع پيوست كه در كشور پزشك به انداره كافي نداشتيم، دانشگاه توسعه نداشت و اقتصاد كم‌رونق بود؛ اما امروز مشاهده مي‌كنيم كه چهار ميليون دانشجو و هزاران عضو هيئت علمي، دانشگاه را به پويايي رسانده‌اند، امروز هواپيماي صاعقه را براي مقابله با دشمن مي‌سازيم، با تلاش مهندسان خود سفينه و ماهواره به فضا مي‌فرستيم و در زمينه‌هاي هسته‌اي و نانو تكنولوژي حرف براي گفتن داريم.

وي عنوان كرد: در گذشته آمريكا در دنيا تأثيرگذار بود اما اكنون جمهوري اسلامي ايران كه در ۸سال جنگ تحميلي در برابر بيش از ۶۰ كشور جهان ايستادگي كرد مورد توجه همگان است؛ ولي رييس جمهور آمريكا گمان مي‌كند كه وضع تحريم‌ها ما را ذليل مي‌كند اما امروز ملت ايران نشان داد كه همچون نهضت عاشورا در برابر دشمن خوار نخواهد شد و شعار «هيهات من الذله» سر خواهد داد و با رهبري مدير و مقتدر سدها را مي‌شكند و طبق وعده قرآن كريم آينده جهان را از آنِ خود خواهد كرد.

حجت‌الاسلام قاضي عسكر اظهار داشت: فتنه شيعه و سني فتنه دشمنان است؛ بايد مراقب توطئه‌ها باشيم چرا كه همه ما اسلام را مي‌خواهيم و به دنبال تحقق قوانين اسلام هستيم. نظام ما يك نظام ولايي است و رهبري ما نسبت به همه اقشار مردم اعم از شيعه و سني نقش پدري دارد؛ بنابراين بايد با تكيه بر نظام و رهبري، فتنه‌ها را بشكنيم زيرا هيچ ملتي با نزاع و اختلاف، آقا نشده است.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.