پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش مشترک زائرین عمره مفرده استان چهارمحال و بختیاری

همایش مشترک زائرین عمره مفرده استان چهارمحال و بختیاری
همایش مشترک و متمرکز زائرین شهرستان شهرکرد به تعداد 10 کاروان با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری و مدیر استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید . در این همایش که در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید ، آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان درخصوص موارد اجرایی عمره مفرده به ایراد سخنرانی پرداخت . 

وی معتمرین را سفیران جمهوری اسلامی خطاب کرد و از آنها خواست تا با رفتار و برخورد خود شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در کشور عربستان سعودی حفظ نمایند.

آقابزرگی گفت : این سفر برای بسیاری از شما یک بار خواهد بود و باید نهایت استفاده را از این سفر معنوی داشته باشید .ایشان مواردی را درخصوص نکات امنیتی سفر و همچنین گزاشی از وضعیت عمره مرحله اول و مرحله دوم ارائه نمود.

در ادامه حجت الاسلام منتظری نماینده بعثه مقام معظم رهبری در این همایش گفت زائران خانه خدا با کرامت و بزرگواری و گذشت ، عظمت کشور ما را به سایر زائرین نشان دهند. ایشان افزودند: شما سفیران ایران اسلامی هستید و باید طبق ضوابط و شرایط کشور میزبان عمل کنید و نباید خلاف مقررات این کشور عملی را مرتکب شوید . زائران باید مقدسات را بخوبی مورد توجه قرار دهند .

در پایان حجت الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان با اشاره به اهمیت سفر معنوی عمره آداب و مناسک عنوان کرد: با توجه به اینکه پیرو حضرت امام جعفر صادق (ع) هستیم باید مواظب اعمال و رفتار خود باشیم و به احکام و مناسک توجه ویژه داشته باشیم . ایشان افزودند شرکت در نمازهای جمعه و جماعات باعث ایجاد وحدت بین مسلمین می گردد و باید تلاش کنید در نماز اول وقت شرکت نمایید.

در پایان آموزش عملی مناسک توسط حجه الاسلام و المسلمین سید یحیی کاظمی برگزار شد.

                                                               

                                                                                                                                                           روابط عمومی حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.