پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام بيش از 11 هزار زائر خوزستاني به عمره

اعزام بيش از 11 هزار زائر خوزستاني به عمره

مديركل حج و زيارت خوزستان اعلام كرد: از آذرماه سال جاري تاكنون بيش از 11 هزار زائر خوزستاني به عمره مشرف شده‌اند.



ناصر حويزاوي در گفت​وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان، اظهار كرد: تمام ويزاهاي متقاضيان اعزام به عمره در خوزستان صادر شده است و اعزام كارون​ها در مرحله نخست همچنان ادامه دارد.

وي گفت: ثبت​نام مرحله دوم اعزام به عمره نيز آغاز شده و همه كاروان​ها در استان سازماندهي شده و متقاضيان به اعزام كاروان هاي خود را انتخاب كرده‌اند. زائران خوزستاني در مرحله دوم در قالب 36 كاروان به عمره مشرف مي​شوند.

مديركل حج و زيارت خوزستان افزود: اعزام حدود 11 هزار زائر خوزستاني در مرحله دوم نيز از 16 اسفندماه سال جاري آغاز مي​شود و تا 22 خردادماه ادامه خواهد داشت.

 حويزاوي همچنين درباره حج تمتع گفت: تاكنون 2 هزار و 700 نفر در 19 كاروان قرار گرفته‌اند و كاروان بيستم نيز براي قرار گرفتن بقیه زائران برنامه‌ریزی شده است.

 وي ادامه داد: براي اعزام به حج تمتع سال 94 تا اولويت 20/12/84 پيش رفته‌ايم و جلسات كاروان​ها نيز به طور منظم در حال برگزاري است.

 مديركل حج و زيارت خوزستان اظهار كرد: به زودي هيات پزشكي، پزشكان خود را اعلام خواهد كرد، بدين ترتيب با معرفي پزشكان، معاينات پزشكي زائران آغاز مي​شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.