پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستين گروه از دانش‌آموزان عمره‌گزار وارد مدينه شدند

نخستين گروه از دانش‌آموزان عمره‌گزار وارد مدينه شدند
نخستين گروه از دانش‌آموزان عمره گزار ايراني، با استقبال رسمي نمايندگان بعثه‌‌ مقام معظم رهبري و ستاد عمليات عمره وارد سرزمين وحي شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، آيين استقبال از كاروان دانش آموزي با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين خادمي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره و آقاي حضوري رييس ستاد عمليات عمره در مدينه منوره برگزار شد.

اين كاروان شامل ۱۰۰ نفر از دانش آموزان استان خراسان رضوي مي‌باشد كه در هتل الياس العالمي مدينه منوره اسكان داده شد‌ه و پس از اقامت پنج روزه در اين شهر و محرم شدن در مسجد شجره، براي انجام مناسك عمره به مكه مكرمه اعزام مي‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمين خادمي در مراسم استقبال از دانش‌آموز زائر گفت: آينده جهان اسلام بدست شما دانش آموزان خواهد بود.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره تصريح كرد: شما سفيران انقلاب هستيد و بايد اين فرصت را غنميت بداريد و از آن به خوبي بهره‌بگيريد.

وي در بيان تذكري ادامه داد: در اماكن مذهبي و معنوي با صلابت و اخلاق حسنه وارد شويد تا با رفتار درست‌تان فرهنگ اصيل تشيع را به جهانيان معرفي كنيد.

همچنين مهدي حضوري، رييس ستاد عمليات عمره در مدينه منوره، ضمن خيرمقدم به دانش‌آموزان زاير به بيان تذكرات مهم و قوانين موجود در عربستان پرداخت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.