پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست عوامل ثابت استان خراسان شمالی با مدیر حج و زیارت استان

نشست عوامل ثابت استان خراسان شمالی با مدیر حج و زیارت استان

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در جمع مدیران و عوامل ثابت هتل های دور چهارم و پنجم عمره استان اعلام کرد ؛  باید با توکل و اعتماد به یاری خداوند تمام سعی و تلاشمان را در مسیر ارایه خدمت به زائرین به کار ببندیم و از انجام هیچ کوششی برای فراهم آوردن رفاه و آسایش زائرین دریغ ننماییم .

وی در بخشی دیگر ازصحبت های خود به عوامل اعزامی گفت : فارغ از هر نوع مشغولیّت ذهنی برای انجام خدمت با آمادگی کامل به سفر اعزام شوید و بدانید داشتن سعه صدر و  خوش رویی در برخورد با زائرین از مهمترین عواملی است که می تواند به شما درانجام بهتر وظایفتان کمک نماید .

جواد شاد در ادامه بیان نمود : از آنجایی که شرایط سفر به گونه ای می باشد که برخی تغییرات در برنامه ریزی ها اجتناب ناپذیر است ، همکاری کامل با مسئولین امر در آنجا داشته باشید . خوشبختانه به لطف خداوند عملکرد عوامل اعزامی این استان از نگاه مسئولین همواره بسیار خوب و بسیار عالی ارزیابی شده است و  انشاء الله  با تلاش خالصانه و صادقانه شما این روند ادامه خواهدداشت .  

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی تمرین مکالمه زبان عربی و مرور دستورالعمل ها و شرح وظایف ابلاغی را قبل از سفر مورد تاکید قرار داد و گفت : از مدیران ثابت می خواهم  حتما در فرصت باقیمانده تا اعزام برنامه ریزی برای برگزاری جلسات اختصاصی با عوامل خود را انجام دهند و تمرین  مکالمه زبان عربی را در این  جلسات به طور جدی پیگیری نمایند .

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی التزام به اصول و احکام شرعی وهمچنین اقامه فرائض دینی از جمله نماز اول وقت را یاد آوری نمود و گفت : ارزش خدمات شما بسیار بالا است و سعی کنید روحیه شما از روز اول خدمت تا روز آخر آن رو به بهتر شدن باشد و  برای  رسیدن به این هدف از نماز اوّل وقت  بهره ببرید انشاء الله خدای متعال ، پیامبر اعظم ( ص) و ائمه هدی (ع) شما را یاری خواهند کرد .

در پایان این مراسم قدیر عباس نژاد از مدیران ثابت اعزامی به نمایندگی از طرف عوامل حاضر گفت :  انشاءالله اگر این  توفیق شامل ما بشود که به عنوان عوامل اعزام بشویم هر آنچه در توان داریم عالمانه ، آگاهانه و عاشقانه در خدمت به زائرین به کار می بندیم تا انشاء الله وقتی بر می گردیم نزد خداوند و حضرت رسول اکرم (ص) شرمنده نباشیم .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.