پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تسهیل ارائه خدمات ارزی به زائرین بیت الله الحرام و عتبات عالیات عراق

تسهیل ارائه خدمات ارزی به زائرین بیت الله الحرام و عتبات عالیات عراق








آقای روحی ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گزارشی از وضیعت و آمار زائرین عمره و عتبات متقاضی دریافت ارز ارائه نموده و مشکلات موجود برخی از زائرین عزیز در خصوص نحوه دریافت ارز مسافرتی را به اطلاع بانکهای عامل رساندند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان شرقی با عنایت به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش متقاضیان خرید ارز از بانک های ملی و ملت و احتمال بروز مشکل برای زائرین عمره و عتبات در خصوص دریافت ارز مسافرتی جلسه ای در مورخه 93/12/05 با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و مسئولین و نمایندگان بانک های عامل(ملی ، ملت) و امیر روحی مدیر حج و زیارت استان در محل دفتر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

 در این جلسه ابتدا امیر روحی ملکی ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گزارشی از وضیعت و آمار زائرین عمره و عتبات متقاضی دریافت ارز ارائه نموده و مشکلات موجود برخی از زائرین در خصوص نحوه دریافت ارز مسافرتی را به اطلاع بانکهای عامل رساند. سپس نمایندگان بانک های ملی و ملت گزارشی از مشکلات پیش رو جهت پرداخت ارز علی الخصوص در شعبات شهرستانها را مطرح نمودند.

بنا بر این گزارش در جلسه مذکور مقرر شد برای رفاه حال و جلوگیری از ازدحام زائرین ، بانک ملت مجری پرداخت ارز مسافرتی به زائرین عمره مفرده و بانک ملی پرداخت ارز مسافرتی به زائرین عتبات عالیات را به عهده بگیرند و در صورت ازدحام زائرین هر دو بانک عامل متعهد به همکاری و  ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به زائرین عمره و عتبات بپردازند.

 همچنین مسئولین بانک ملی تلاش خواهند نمود شهرستانهایی که فاقد شعبه ارزی میباشند نسبت به افتتاح شعبه ارزی در آن شهرستانها اقدام نمایند.

 در خاتمه مدیر حج و زیارت استان از زحمات همکاران بانک های عامل ملی و ملت قدردانی نمود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.