پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جزئیات اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اعلام شد/21 اسفند آغاز اعزام دانشجویان

جزئیات اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اعلام شد/21 اسفند آغاز اعزام دانشجویان

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات‌عالیات از ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات می‌توانند برای تشرف با دفاتر ستاد در استان‌های سراسر کشور تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از فارس، «محمد زارع» معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات (نجف، کربلا، کاظمین) از 21 اسفند ماه خبر داد و گفت: دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات می‌توانند جهت تشرف با دفاتر ستاد در استان‌های سراسر کشور تماس بگیرند.

زارع تصریح کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، یزد،قزوین، البرز و ایلام به دلیل به حد نصاب نرسیدن درخواست، در این دوره اعزام نخواهند داشت.


وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی یک میلیون و 150 هزار تومان و هوایی یک میلیون و 650هزار تومان برآورد شده و با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌ تجارت برای دانشجویان وام یک میلیون تومانی نیز در نظر گرفته شده است.


زارع گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 21 اسفندماه آغاز و تا 19 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت روزانه 3 کاروان از سراسر کشور اعزام خواهند شد.




سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.