پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست مديران حج 94 خوزستان و جلسه مديران فني دفاتر زيارتي استان

نشست مديران حج 94 خوزستان و جلسه مديران فني دفاتر زيارتي استان

جلسه هماهنگي مديران حج 94 استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان، جلسه هماهنگي مديران حج 94 استان خوزستان در روز دوشنبه 11 اسفندماه 93 در مديريت حج و زيارت استان خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت استان خوزستان با اشاره به برنامه هاي آتي سازمان براي حجاج تمتع ،در مورد انتخاب عوامل كاروانها از بين افراد شايسته و لايق و دلسوز حجاج و همچنين محل تشكيل جلسات و شرايط آن ، نحوه پذيرايي از حجاج و .... مطالبي را بيان كرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي حسن زاده كارشناس جذب و ساماندهي روحانيون در بعثه مقام معظم رهبري از اعلام روحانيون براي كاروانهاي حج تمتع استان خبر داد. وی افزود : با توجه به مشكلات موجود سعي شده است كه روحانيون بومي انتخاب شوند و باتوجه به ساختار زباني كاروانها روحانيون مناسب با هر كاروان معرفي می شوند.

هماهنگي مدير و روحاني جهت تشكيل جلسات آموزشي، تشكيل شوراي فرهنگي كاروانها،اجراي طرح مودت و ... موارد مورد اشاره حجه الاسلام و المسلمين حسن زاده بود.

جلسه مديران فني و زيارتي دفاتر زيارتي استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان، جلسه مديران فني و زيارتي كليه آژانسها و دفاتر زيارتي استان خوزستان در روز سه شنبه 12 اسفندماه در محل مديريت حج و زيارت خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا حاج ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت استان به تشريح وضعيت موجود عمره پرداخت و مشكلات بوجود آمده توسط كنسولگريهاي عربستان در تهران و مشهد كه منجر به كاهش صدور رواديد عمره گزاران به ميزان 50% شده است را تشريح كرد.

حويزاوي ابراز اميدواري كرد كه با رايزني هاي انجام شده و سفر رياست محترم سازمان حج كشور به عربستان اين مشكل به زودي برطرف شود.

در ادامه جلسه وضعيت كنوني مديران فني دفاتر زيارتي ، تنظيم دستور العمل كاري و تعيين شرح وظايف مديران فني زيارتي، تعيين جايگاه مديران فني، هماهنگي دفاتر زيارتي با مديران فني جهت تعيين مدير و معاون كاروانها و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.