پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رياست سازمان حج و زیارت سخنران ويژه 22بهمن در تربت حيدريه

 رياست سازمان حج و زیارت سخنران ويژه 22بهمن در تربت حيدريه

همزمان با یوم الله 22 بهمن حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رئیس جمهور و ریاست سازمان حج و ریارت همراه با مردم خداجو و انقلابی تربت حیدریه در مراسم راهپیمایی این روز حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این مراسم دکتر موسوی ضمن تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی از جماسه آفرینی و پیشگامی مردم این خطه در مسیر دفاع و پاسداری از نظام اسلامی تقدیر و تشکر کرد و در ادامه گفت: اگر امام علی(ع) در آن زمان تنها ماند این ملت به ندای انقلاب  پاسخ دادند و با حضور خود حجت را بر دشمنان انقلاب  تمام کردند.

مشاور رییس جمهور ضمن برشمردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی با اشاره به برخی پیام های این نهضت در عرصه داخلی و بین المللی افزود: انقلاب اسلامی ایران پیام‌هایی برای مردم جهان داشت؛ اولین پیام  انقلاب اسلامی  این بود که همه مسلمانان را برادر خواند و از دیگر پیام‌ها از بین بردن بحران هویت اسلامی است که با پیروزی انقلاب  باعث شد مسلمانان به خود و دینشان افتخار کنند.

وی افزود:امروز اسرائیل و مستکبران از وجود انقلاب اسلامی  احساس امنیت نمی‌کنند و اسرائیل برای اولین بار طعم شکست ذلیلانه از سربازان امام راحل چشید.

در ادامه برنامه مهندس خسروی نماینده مردم در تربت حیدریه  با عرض خیرمقدم  به دکتر موسوی و همراهان و تقدیر از حضور شورانگیز مردم این خطه در حماسه ۲۲ بهمن ۹۱ گفت: مردم ولایتمدار ایران هنوزهم بعد۳۴ سال پشت سر رهبر فرزانه انقلاب ایستادند و با حضور پر شور و شعور خود ولایتمداری خود را ثابت کردند.

گفتنی است دکتر موسوی هنگام ورود به این خطه از سوی مدیران و مسئولان شهرستان و  کارگزاران حوزه حج و زیارت مورد استقبال قرار گرفتند. سپس در جمع طلاب این شهرستان در محل دفتر امام جمعه محترم حضور یافته و سخنانی را در رابطه با پاسداری از ارزش های انقلاب ایراد کرد.

در پایان این سفر کوتاه مشاور رئیس جمهور باتفاق مسئولین منطقه در یادبود و بهشت شهدای شهرستان تربت حیدریه حضور یافت و به مقام شهدای انقلاب و ۸ سال حماسه و دفاع مقدس ادای احترام  و فاتحه ای نثار روح پرفتوح شهیدان کرد. 

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.