پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آگهی دعوت از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در خصوص تأمین اقلام تدارکاتی حج 94

آگهی دعوت از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی در خصوص تأمین اقلام تدارکاتی حج 94

سازمان حج و زیارت طی آگهی که امروز منتشر کرد از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان داخلی جهت تأمین اقلام تدارکاتی حج تمتع 94 دعوت به عمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت متن آگهی این سازمان که امروز در روزنامه نیز منتشر شده است، بدین شرح است:

نظر به اینکه سازمان حج و زیارت در نظر دارد قسمتی از اقلام تدارکاتی مورد نیاز زائرین حج تمتع سال 1394 را از تولیدات و محصولات داخل کشور که دارای استانداردهای ملی ایران بوده و قابلیت صادرات را نیز داشته باشند خریداری نماید، بدینوسیله از تمامی تولیدکنندگان و تامین­ کنندگان داخلی که توانایی تأمین اقلام لیست پیوست را دارند دعوت بعمل می‌آورد تا ظرف مدت حداکثر 10 روز از تاریخ درج این آگهی، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی www.hajnews.ir  ضمن دریافت فرم پیشنهادی (موجود در سامانه مذکور) قیمت و مشخصات دقیق کالای پیشنهادی خود را به همراه نمونه کالا به نشانی تهران، خیابان آزادی، نبش خیابان رودکی ، سازمان حج و زیارت، طبقه چهارم اداره تدارکات و تغذیه ارائه نمایند.

تذکرات:

الف: در صورت انتخاب کالای هر یک از پیشنهاد دهندگان:

1-    ارائه گواهی رسمی مبنی بر تائید مشخصات اعلامی قبلی از نظر کمیت، کیفیت و آنالیز کالا از مراجع ذیصلاح مربوطه توسط پیشنهاد دهنده هنگام عقد قرارداد ضروری می باشد.

2-   کلیه اقلام باید در بسته­ بندی­های استاندارد و مناسب  برای صادرات و منطبق با مشخصات اعلام شده ارسال گردد.

3-   درج مشخصات کامل کالا به دو زبان عربی و انگلیسی و کد GS1 بر روی کالا (بسته بندی جزء و کل) و مطابق قوانین و مقررات گمرکی عربستان سعودی الزامی است.

ب: از آنجائیکه محل تحویل اجناس در عربستان آشپزخانه های مرکزی، انبارها و هتل ها در شهرهای مکه‌مکرمه و مدینه منوره می­باشد، متقاضیانی که توانائی و تجربه صادرات به کشور مذکور را داشته باشند در اولویت مذاکره و عندالاقتضاء انتخاب خواهند بود.

ج: کلیه پذیرفته شدگان هنگام عقد قرارداد ملزم به ارائه ضمانتنامه معتبر حسن انجام تعهدات مورد تایید سازمان، می باشند.

د: ارسال پیشنهادات هیچگونه تعهدی برای سازمان ایجاد ننموده و سازمان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.

ضمنا متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره کل اسکان و تغذیه ، اداره تغذیه و تدارکات سازمان، با شماره تلفن­های 64512413 و64512669 ارتباط برقرار نمایند.

 

سازمان حج و زیارت

 

**دریافت فرم های مورد نیاز :



لیست اقلام تدارکاتی مورد نیاز در حج تمتع سال 94

 فرم ارائه پیشنهاد قیمت

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.